دیجیتال مارکتینگ به سبک حرفه ای | مستر وب سئو

آنچه باید درباره تبلیغات جدید Google بدانید

برای یک دهه گذشته ، هر دو شرکت کوچک و بزرگ وقتی صحبت از تبلیغات و بازاریابی است به اینترنت وابسته هستند و بدیهی است که گوگل پیشتاز است.

بنابراین وقتی گوگل محصولات جدید خود را اعلام کرد و مارک های جدیدی را برای محصولات تبلیغاتی خود معرفی کرد ، همه ما گوش می کنیم.

Google Ads ، Google Marketing Platform و Google Ad Manager مارک های جدید گوگل هستند که برخی از برنامه های اصلی را به سود میلیون ها تبلیغ کننده درج می کنند.

از اوایل ژوئن تا ژوئیه ، گوگل مارک ها و راه حل های ساده تری را برای تبلیغ کنندگان معرفی می کند.

بنابراین اگر قصد تبلیغ در Google را دارید ، ابتدا این مقاله را بخوانید و خود را به تغییراتی که در محصولات تبلیغاتی Google اتفاق می افتد متمرکز شوید.

اکنون این Google Ads است

Google AdWords در سال 2000 آغاز به کار کرد و به عنوان سکویی برای اجرای تبلیغات متنی در موتور جستجوی گوگل عمل می کرد.

هجده سال بعد ، AdWords از یک بستر متن به سکویی تبدیل شد که می تواند از قالب های مختلف تبلیغاتی مانند فیلم ، برنامه ، خرید و سایر موارد پشتیبانی کند.

با استفاده از Google Ads ، بازاریابان می توانند تبلیغات را در کلیه ویژگیهای Google و همچنین وب سایتهای شریک خریداری کنند.

بنابراین اگر شما یک بازاریاب هستید ، اکنون می توانید به راحتی به افرادی که در موتورهای جستجو ، YouTube ، Google Maps پاسخ می دهند ، دسترسی پیدا کنید.

بین Google AdWords و Google Ads تفاوت وجود ندارد اما خبر خوب این است که این پلتفرم ساده تر شده و به یک رابط خودکار تبدیل شده است.

اما این همه چیز نیست.

گوگل از عرضه محصول جدید تبلیغاتی خود که فقط برای مشاغل کوچک ساخته شده خبر داده است.

کمپین هوشمند نوعی کمپین جدید در Google Ads است که یک فناوری یادگیری ماشین (همان هوش مصنوعی در آنجا) را ایجاد می کند که تبلیغات را ایجاد می کند.

این به آگهی دهندگان این امکان را می دهد تا اقداماتی را که در اولویت بندی آنها قرار دارند ، به عنوان مثال ، تماس های تلفنی ، بازدید از فروشگاه یا خریدها ، شناسایی کنند.

این به مشاغل کوچک کمک می کند تا ابتدا بدون اینکه تلاش زیادی برای تبلیغات تبلیغاتی آنلاین بکار گیرند ، تمرکز خود را بر روی ثبات تجارت متمرکز کنند.

بستر بازاریابی Google

محصولات زیر ممکن است برای مشاغل کوچک آشنا نباشد ، اما اگر تبلیغ کننده مشاغل بزرگ بین المللی هستید ، به اینجا توجه کنید.

با ترکیدن کانال ها ، داده ها و قالب ها ، مصرف کنندگان اکنون به نحوه تبلیغ یا شناسایی آنها به عنوان یک بازار هدف بسیار متمرکز هستند.

رسوایی حریم خصوصی را که چند ماه پیش اتفاق افتاد به خاطر دارید؟ درست است. مردم اکنون می دانند که برخی از داده های خصوصی آنها برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شوند.

به همین دلیل گوگل ابزاری دیگر ساخته است که حریم خصوصی را در اولویت قرار داده است.

آنها پلتفرم بازاریابی گوگل ، همکاری محصولات تبلیغاتی DoubleClick و Google Analytics 360 Suite را معرفی کردند.

بازاریابان می توانند تمام وظایف خود را در یک مکان انجام دهند.

آنها هم اکنون می توانند تجربه مشتری خود را ارزیابی کنند ، کمپین های دیجیتالی بهینه شده و سایر کارهای خود را در یک مکان اندازه گیری کنند بدون اینکه به خطر بیفتد اطلاعات خصوصی مشتریان خود را به خطر اندازد.

تحت گوگل بازاریابی بستر های نرم افزاری Google ، Google همچنین محصولات جدیدی با نام Display و Video 360 را معرفی می کند.

این محصولات ویژگی های DoubleClick Bid Manager ، Manager Campaign ، Studio و Audience Center را با هم جمع می کنند. این بدان معناست که هم اکنون همه بخش ها می توانند در زمان واقعی با یکدیگر همکاری کنند و تبلیغات تبلیغاتی را در یک مکان واحد انجام دهند.

مدیر تبلیغات Google

اتوماسیون حرکت خود را به سمت مدیریت تبلیغات در Google ادامه می دهد. Google Ad Manager یک بستر تبلیغاتی کاملی است که به شما کمک می کند درآمد خود را در کلیه رزرو ، اماکن خصوصی و حراج های آزاد حداکثر کنید.

Google Ad Manager همچنین بستگی به ارائه ، اندازه گیری و بهینه سازی تبلیغات بدون توجه به مکان مخاطبان شما در اختیار شما قرار می دهد. این شامل تلویزیون ، برنامه های تلفن همراه و سیستم عامل های دیگری مانند نقشه های YouTube یا Google می شود.

مدیر تبلیغات همچنین به شما کمک می کند تا افرادی را انتخاب کنید که می توانند به موجودی شما و سایر تقاضای برنامه نویسی دسترسی پیدا کنند.

فناوری در حال تغییر است و گاهی اوقات خیلی سریع است که باید عقب برویم ، به تصویر بزرگتر نگاه کنیم و راهی برای ساده کردن همه چیز شروع کنیم. گوگل در این باره کار بسیار خوبی انجام می دهد.

تبلیغات در Google اکنون بسیار آسان تر است ، و این واقعیت که آنها بیشتر روی رفاه و حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان متمرکز می شوند نکته مهم دیگری است.

اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب دیگر

افزایش تاثیر بک لینک
سئو سایت

افزایش تاثیر بک لینک 2024

افزایش تاثیر بک لینک ارزش واقعی بک لینک ما بر ماهیت بک لینک ها، تاثیر آن ها بر سئو و جریمه های گوگل برای لینک

آموزش سئو

آموزش سئو برای مبتدیان – نحوه عملکرد موتور های جستجو

در این آموزش سئو مبتدی، به معرفی نحوه عملکرد موتورهای جستجو می پردازیم و مفاهیم کراول گوگل، ایندکس صفحات در گوگل و مفهوم رتبه بندی در موتور جستجو را برای شما عزیزان مطرح میکنیم. پیشنهاد میکنیم در صورتی که با مفاهیم سئو سایت آشنایی ندارید، حتما این مقالات را بخوانید: آموزش سئو برای مبتدیان – …