دیجیتال مارکتینگ به سبک حرفه ای | مستر وب سئو

آیا تبلیغات کلیکی ارزش هزینه کردن دارند؟

 

بازاریابی کلیکی نوعی تبلیغات است که در آن شما به عنوان تبلیغ کننده به ازای هر بار کلیک تبلیغات خود به موسسه یا سازمان مربوطه پول می دهید.

این واقعیت که تبلیغات شما در قسمت تبلیغات پشتیبانی شده در صفح

ه نتایج موتورهای جستجو یا SERP نشان داده می شود ، مزیت عمده بازاریابی با تبلیغات کلیکی یا PPC است.

برای مثال ، فرض کنید شرکت شما هواپیماهای بدون سرنشین از راه دور یا بدون سرنشین می فروشد. شما تصمیم دارید از بازاریابی کلیکی برای تبلیغ جدیدترین محصول خود ، هواپیم

ads.google 1 wpp1634071653524

اهای بدون سرنشین کنترل از راه دور با دوربین های با کیفیت فوق العاده بالا استفاده کنید.

وقتی شخصی عبارت جستجوی هواپیماهای بدون سرنشین کنترل از راه دور مجهز به دوربین های با کیفیت بسیار بالا را در ناحیه جستجوی Google جستجو می کند ، تبلیغات PPC یا کلیک شما در SERP نمایش داده می شود که شامل همه آدرس های اینترنتی مربوطه است.

در نتیجه ، وقتی از بازاریابی PPC استفاده می کنید ، آگهی شما بیشتر مشتریانی را جذب می کند که واقعاً به کالاهای شما علاقه مند هستند.

می توانید مطمئن باشید که آگهی شما با استفاده از بازاریابی تبلیغاتی کلیکی – برای افرادی که علاقه زیادی به خرید محصولات یا خدمات شما دارند – کاملاً برای مصرف کنندگان مورد نظر شما قابل مشاهده خواهد بود.

این به نوبه خود ، رتبه سایت شما را در نتایج جستجو افزایش می دهد.

اما سوال اصلی این است که آیا باید در بازاریابی کلیکی هزینه کنید؟

آیا ارزش سرمایه گذاری دارد؟

برای کشف پاسخ خود ، افراد مرتبط و حرفه ای را در Google جستجو کنید. پاسخی که دریافت خواهید کرد بدون شک مثبت است و آنها به شما توصیه می کنند که به هر قیمتی روی این روش سرمایه گذاری کنید.

گوگل دلایل قانع کننده ای برای ترویج این استراتژی بازاریابی دارد. به گفته غول موتورهای جستجو ، تبلیغ کنندگان به ازای هر 1 دلار سرمایه گذاری در این استراتژی بازاریابی در سال 2016 8 دلار دریافت کردند.

4 دلیلی که باعث می شود استراتژی بازاریابی تبلیغاتی کلیکی نتایج دلخواه را تولید نکند

توجه به این نکته ضروری است که گزارش بازگشت سرمایه Google (ROI) برای بازاریابی PPC بالا متوسط ​​است و برخی از تبلیغ کنندگان به نتایج مطلوب نرسیدند.

آیا می خواهید دریابید که چرا تبلیغات کلیکی کمپین بازاریابی به اهداف خود نمی رسد؟ در اینجا چهار عامل وجود دارد که بر خلاف این تلاش کار می کنند. با ما بیا.

1- 4 دلیل که چرا استراتژی بازاریابی تبلیغاتی کلیکی نتایج مورد نظر را به دست نمی آورد تعداد زیادی کلمه کلیدی در دسترس است.

تبلیغات کلیکی شما ، مانند محتوای وب شما ، باید بهینه سازی شوند ، بنابراین یک جستجوی جامع انجام دهید.
کلمات کلیدی که در تبلیغات PPC خود استفاده می کنید باید تا آنجا که ممکن است به مشتری مورد نظر نزدیک باشند. اگر کلمات کلیدی شما بسیار گسترده باشد ، تبلیغ شما برای مخاطبان بزرگتر و متنوع تر دیده می شود ، که بسیاری از آنها نسبت به آنچه می فروشید بی علاقه هستند.

فرض کنید شرکت شما فقط در فروش موتورهای پمپ دیزل فعالیت دارد. اگر از کلمات کلیدی مانند موتور پمپ دیزل یا پمپ تزریق سوخت دیزل در تبلیغات خود استفاده می کنید ، تبلیغ شما فقط در SERPs برای خریدارانی که به دنبال موتورهای معمولی پمپ دیزل هستند ، ظاهر می شود.

با این حال ، اگر از کلمات کلیدی پمپ تزریق سوخت یا پمپ تزریق سوخت معمولی استفاده کنید ، جستجوی مشتریان خود را که به این نوع پمپ تزریق سوخت نیاز دارند ، محدود می کنید.

در نتیجه ، اگر کلمات کلیدی عمومی و عمومی بیشتری را انتخاب کنید ، به احتمال زیاد مصرف کننده روی تبلیغات PPC شما کلیک می کند.

2- زمینه تبلیغات PPC شما بی تاثیر است.

هنگامی که قصد دارید با تبلیغات کلیکی تبلیغ کنید ، متن و عنوان شما ، و همچنین هدف بازار هدف شما از خرید ، باید مرتبط و مرتبط باشد ، در غیر این صورت پیام تبلیغاتی شما بی ربط تلقی می شود و با کمک هدف شما پخش نمی شود. بازار.
دو مرحله برای مفهوم سازی PPC موفق برای کسب درآمد لازم است. برای شروع ، عنوان و محتوای آگهی باید با کلمات کلیدی ارائه شده مطابقت داشته باشد یا به آنها متصل شود.

دوم ، پیام تبلیغاتی PPC باید به خواسته های بازار هدف پاسخ یا راه حل مشخصی بدهد. وقتی شخصی شروع به مرور اینترنت می کند ، به دنبال پاسخ به مشکل منحصر به فرد خود است.

بنابراین ، برای اینکه مصرف کنندگان شما روی تبلیغات در روش بازاریابی کلیک کنند ، PPC شما باید خود را به عنوان یک راه حل مناسب برای مسئله یا مشکل فعلی مشتری ارائه دهد.

3- Google کلیک های تبلیغاتی شما را ارزیابی می کند .

Google به تبلیغات کلیکی شما مقداری اختصاص می دهد.

Google تبلیغات کلیکی شما را ارزیابی می کند و نمره کیفیت یا QS را تعیین می کند. این نکات توسط دو عامل تعیین می شود: کیفیت کلی و ارتباط تبلیغات شما. Google این متغیرها را با ردیابی تعداد افرادی که بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند پس از نمایش در SERP ارزیابی می کند.
نمره پایین QS اساساً نشان می دهد که افراد کمتری روی تبلیغ شما کلیک می کنند. اگرچه Google QS شما را مورد بررسی قرار می دهد ، این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید تبلیغات خود را برای افزایش تعداد کلیک تنظیم کنید یا خیر.

4- طراحی صفحه فرود وب سایت به صورت زیر است.

این یک آگهی است که به یک کاربر اینترنتی می گویند و روی آن کلیک می کند تا به وب سایت شما بپیوندد و سریعتر به نتیجه مورد نظر خود برسد ، اما یک چیز دیگر کاملاً این است که اطمینان حاصل شود هنگامی که او به صفحه فرود وب سایت شما ضربه می زند ، دارای یک ویژگی مثبت است.

تجربه کاربر الکترونیکی داستان متفاوتی است.
وقتی یک بازدید کننده وب سایت به صفحه فرود شما می رسد ، چه چیزی را مشاهده می کند؟ آیا آنها قادر خواهند بود مشکل خود را به سرعت حل کنند؟

آیا محتوای صفحه فرود شما به پرسش هایی که دارند پاسخ می دهد؟
تلاش شما در این زمینه با تبلیغات کلیکی آغاز نمی شود و متوقف نمی شود. در نتیجه ، صفحه فرود شما باید برای افزایش نرخ تبدیل سفارشی شود تا رویکرد بازاریابی شما با تبلیغات کلیکی م effectiveثر باشد.

هزینه راه اندازی کمپین بازاریابی با یک کلیک چقدر خواهد بود؟

بازاریابی کلیکی یکی از بهترین تاکتیک های کم هزینه نیست ، اما ما آن را به عنوان یک جایگزین برجسته کرده ایم که در صورت داشتن پول زیاد می توانید به دلایل بازاریابی روی آن سرمایه گذاری کنید.

به دلایلی که در این مقاله بیان شده است ، اگر به دنبال راه اندازی بازاریابی تبلیغاتی با کلیک به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی دیجیتال خود هستید ، تبلیغات گوگل بستر ایده آلی برای راه اندازی و انتشار تبلیغات شما است.
Google Ads یک سیستم حراج است که در آن تبلیغ کنندگان بالاترین قیمتی را که برای پرداخت هر کلیک روی تبلیغ خود (PPC یا پرداخت به ازای کلیک) پرداخت می کنند ، وارد می کنند.

دستورالعمل کلی این است که هرچه بیشتر ارائه دهید ، سود بیشتری از قرار دادن یک تبلیغ خواهید داشت.
به گفته گوگل ، میانگین هزینه ای که تبلیغ کنندگان به ازای هر کلیک روی پلتفرم گوگل پرداخت می کنند ، بین 10 تا 20 سنت در شبکه جستجوی گوگل است.

اگرچه میانگین ذکر شده جذاب است ، اما هزینه واقعی یک کمپین بازاریابی با استفاده از تبلیغات کلیکی توسط پنج عامل تعیین می شود:

سطح رقابت در کسب و کار یا بخش فعالیت شما.
رقابت پذیری کلمه کلیدی
نمره کیفیت شما ، به اختصار QS
کلمات کلیدی را در اختیار رقبای خود قرار دهید
کالیبر تبلیغات رقبای شما
به گفته گوگل ، شرکت های کوچک و متوسط ​​9000 تا 10.000 دلار در ماه یا 108.000 تا 120.000 دلار در سال برای PPC هزینه می کنند.

بر اساس تحقیقات WebFX ، پرهزینه ترین کلمات کلیدی مربوط به صنایع زیر است:

خدمات حقوقی مالی
بیمه \ خرده فروشی

سالانه خدمات مالی و صنایع بیمه به طور متوسط ​​1.2 میلیارد دلار به تبلیغات کلیکی اختصاص می دهند. آمازون ، بزرگترین خرده فروش آنلاین جهان ، به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود ، سالانه به طور متوسط ​​50 میلیون دلار در تبلیغات کلیکی سرمایه گذاری می کند.

بر اساس تحقیقات WebEx ، کلمات کلیدی زیر گران ترین هستند:

  • San Antonio Car Wreck Attorney معادل 670.44 دلار
  • Accident Attorney Riverside CA معادل 626.9 دلار
  • Personal Injury Attorney Colorado معادل 553.08 دلار
  • Structure Settlements معادل 539.82 دلار
  • Austin Drug Rehab معادل 463.05 دلار

صنعت حقوق 78 درصد از پرهزینه ترین کلمات کلیدی را به خود اختصاص داده است. دومین مورد با تفاوت خسارت ناشی از آب 8 درصد است و بیمه با 6 درصد در رتبه سوم قرار دارد. خدمات تجاری فقط 1٪ از کلمات کلیدی بسیار پرهزینه را شامل می شود.

استفاده از تبلیغات کلیکی برای بازاریابی

با این حال ، قرار دادن بالاترین پیشنهاد برای به دست آوردن بیشترین موقعیت برای برنامه بازاریابی کلیکی شما تنها یک طرف مسئله است زیرا ، همانطور که قبلاً گفته شد ، گوگل همچنین نمره کیفیت تبلیغات شما را در تعیین رتبه آن ارزیابی می کند.

QS یا نمره کیفیت شما توسط سه عامل تعیین می شود:

چقدر با شرایط ارتباط دارید
تعداد کلیک روی تبلیغ شما بر تعداد کل بازدیدهای دریافتی به عنوان نرخ کلیک (CTR) شناخته می شود.

استاندارد صفحه فرود شما

گوگل روشی برای رتبه بندی تبلیغات بر اساس این سه متغیر دارد:

فرمول رتبه بندی تبلیغات: حداکثر قیمت پیشنهادی x نمره کیفیت آگهی (QS)
به عنوان مثال ، اگر قیمت CPC شما برای یک دوره 1 دلار باشد و گوگل به آگهی شما نمره QS 10 بدهد ، رتبه دهم را کسب می کند.
به تبلیغ کننده ای که بالاترین امتیاز را در پایان حراج دریافت کند ، رتبه برتر تبلیغات اعطا می شود.
Google از یک روش ساده برای تعیین مبلغی که یک تبلیغ کننده برای هر کلیک روی آگهی خود می پردازد استفاده می کند:
رتبه بندی آگهی زیر شما با تقسیم نمره QS شما بر 0.01 دلار محاسبه می شود.
بر اساس محاسبه فوق ، می توان نتیجه گرفت که نمره QS شما تأثیر قابل توجهی بر هزینه کمپین بازاریابی تبلیغاتی کلیکی شما دارد. این بدان معناست که اگر از گوگل نمره QS بالایی دریافت کنید ، ممکن است در عین هزینه کمتر ، موقعیت تبلیغاتی بالاتری دریافت کنید.

نتیجه

Google Advertisements یک پلتفرم بازاریابی است که شامل تبلیغات کلیکی است تا به شما در شروع کار کمک کند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از Google Ads این است که چهار گزینه مجزا برای افزایش بودجه بازاریابی شما از طریق بازاریابی کلیکی ارائه می دهد.

در ابتدا ، Google Ads عملکردی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بودجه روزانه خود را تعیین کنید و به شما امکان می دهد پول بیشتری را صرف کمپین هایی کنید که فقط بر تبلیغات اقلام پرفروش ما تمرکز دارند.
ثانیاً ، با بازاریابی کلیکی Google Ads ، می توانید انتخاب کنید که در چه روز و ساعتی می خواهید تبلیغات کلیکی شما نمایش داده شود و در نتیجه ، تنها با تعیین زمانهای خاصی از هفته می توانید پیشنهاد خود را افزایش دهید.
سوم ، Google Ads یک ابزار جذاب به نام geo-targeting ارائه می دهد که به شما امکان می دهد.

پول بیشتری منتظر بمانید تا به مشتریان هدف خود در یک موقعیت جغرافیایی مشخص مانند محله یا شهر خود برسید.

در نهایت ، اگر احساس می کنید اکثر مصرف کنندگان شما از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند ، به عنوان مثال

تبلیغات Vogel اکنون از هدف گیری مخصوص دستگاه پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد تبلیغات بازاریابی کلیکی خود را به کسانی که دارای نوع خاصی از تلفن همراه هستند محدود کنید.

اما سوال این است که آیا بازاریابی ارزش کلیک روی آن را دارد؟ بله ، تا زمانی که شرایط زیر رعایت شود ، قانونی است:

تحقیقات کلمات کلیدی شما کاملاً بر روی نوع خاصی متمرکز است و از اصطلاحات گسترده یا گسترده استفاده نمی کنید.
پیام کلیک شما باید واضح باشد. تبلیغ شما باید توسط بازدیدکنندگان اینترنت منتشر شود و مشکلات آنها را برطرف کند.
به طور مشابه ، صفحه فرود وب سایت شما باید در برنامه بازاریابی شما با تبلیغات کلیکی و مطابق با پیام آگهی PPC شما بهینه شود. باید به افرادی که به دنبال اینترنت هستند پاسخ دهد.
شما باید روی این موضوع تمرکز کنید تا تبلیغات کلیکی شما نمره QS بالایی از Google دریافت کنند. هرچه امتیاز QS شما بیشتر باشد ، احتمال اینکه در تبلیغات برتر قرار بگیرید بیشتر است و می توانید نرخ کلیک خود را کاهش دهید حتی اگر حداکثر پیشنهاد شما بالاترین نباشد.

اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب دیگر

افزایش تاثیر بک لینک
سئو سایت

افزایش تاثیر بک لینک 2024

افزایش تاثیر بک لینک ارزش واقعی بک لینک ما بر ماهیت بک لینک ها، تاثیر آن ها بر سئو و جریمه های گوگل برای لینک

آموزش سئو

آموزش سئو برای مبتدیان – نحوه عملکرد موتور های جستجو

در این آموزش سئو مبتدی، به معرفی نحوه عملکرد موتورهای جستجو می پردازیم و مفاهیم کراول گوگل، ایندکس صفحات در گوگل و مفهوم رتبه بندی در موتور جستجو را برای شما عزیزان مطرح میکنیم. پیشنهاد میکنیم در صورتی که با مفاهیم سئو سایت آشنایی ندارید، حتما این مقالات را بخوانید: آموزش سئو برای مبتدیان – …