دیجیتال مارکتینگ به سبک حرفه ای | مستر وب سئو

تولید محتوا چیست؟

اصطلاح «تولید محتوا» به چه معناست؟

راستش را بخواهید، برای مدت طولانی نمی دانستم تولید محتوا چیست تا اینکه درباره تاریخچه آن مطالعه کردم، با نمونه های موفق آشنا شدم و مهمتر از همه، متوجه شدم که اکنون این کار اصلی من است. بنابراین، مقاله ای که می خواهید بخوانید یک چکیده مختصر و روان است که به شما کمک می کند تا مفهوم توسعه محتوا را درک کنید، با اشکال مختلف محتوا آشنا شوید و با نقش یک متخصص تولید محتوا آشنا شوید.

پکیج تولید محتوا

اصطلاح «تولید محتوا» به چه معناست؟

اگر از کسی که در زمینه تولید محتوا کار می کند بپرسید تولید محتوا چیست، تقریباً به طور قطع تعریف خود را به شما می دهد. از آنجایی که حوزه بازاریابی محتوا بسیار بزرگ است، هرکسی خود را دارد.

با این حال، ما می خواهیم یک تعریف ساده از تولید محتوا ارائه دهیم.

محتوا چیزی است که شما روزانه با آن سروکار دارید. کلیپ‌ها یا عکس‌های خنده‌دار و توضیحات محصولی که در اینستاگرام می‌بینید، پادکست‌هایی که در تاکسی هنگام بازگشت از دانشگاه به خانه گوش می‌دهید، فیلم‌های آموزشی که در دستگاه یا یوتیوب خود تماشا می‌کنید، کتاب‌های دیجیتالی که در تلفن همراه یا رایانه‌تان می‌خوانید، و در نهایت این مقاله که در حال حاضر دارید میخوانید.

در نتیجه، هر چیزی که در دنیای دیجیتال می بینید، می شنوید یا می خوانید محتوا محسوب می شود.

حال، اگر بخواهیم تعریف جامعی از محتوا بدون توضیح بیشتر در مورد دسته بندی های مختلف محتوا بسازیم، به موارد زیر می رسیم:

محتوا به عنوان هر چیزی که برای انسان قابل درک است و ممکن است در کانال های دیجیتال یا آنالوگ منتقل شود تعریف می شود.

بنابراین، در پاسخ به این موضوع که تولید محتوا چیست، ممکن است موارد زیر را بیان کنیم:

تولید محتوا مستلزم ایجاد چیزی است که برای مردم قابل درک باشد.

در فارسی این مفهوم به شدت دقیق و عالمانه شد. این معنی بسیار گسترده است و ربطی به بازاریابی ندارد. اجازه بدهید توضیح بیشتری بدهم.

تولید محتوا مستلزم نوشتن، تولید، ضبط یا ایجاد هر چیزی است که انسان بتواند آن را درک کند و در موقعیت‌های مختلف منتشر کند تا به اهدافی مانند درآمدزایی، ساخت رسانه و غیره دست یابد.

شاید شما فکر می کنید که اگر تولید محتوا به همان عکس هایی که ما در اینستاگرام به اشتراک می گذاریم اشاره دارد، آنقدرها هم سخت نیست! تولید محتوا شبیه به مقاله نویسی است که همه می توانند آن را انجام دهند.

پس چرا کسب‌وکارها به دنبال یک متخصص توسعه محتوا هستند؟ این سوال راه حلی با محوریت بازاریابی محتوا دارد.

از تولید محتوا گرفته تا بازاریابی محتوا، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.
چرا فکر می کنید نصرت گوکچه حدود 40 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد در حالی که همسر خاله شما که خودش هم ادعای آشپزی دارد کمتر از 200 نفر دارد؟

وجه تمایز اصلی اکبر که اغلب تصاویری از خود را در حال کباب کردن در پروفایل اینستاگرام خود منتشر می کند و سرآشپز معروف نصرت قصد تولید محتوا دارد.

برای شروع، افراد و شرکت ها به دلایل مختلفی از جمله کسب درآمد، بازاریابی، برندسازی و فروش، محتوا تولید می کنند.
دوم، هر محتوایی در دستیابی به این اهداف کمک نمی کند. به زبان ساده، همه محتوا ارزشمند نیستند.

تولید محتوا تنها یک مرحله از چرخه بازاریابی محتوا است.

چرخه ای متشکل از مراحل زیر:

هدف گذاری
یک استراتژی محتوا بسازید
تجزیه و تحلیل توزیع محتوا
اصلاحات و بازنگری ها

بدون مراحل دیگر، تولید محتوا به سادگی بی اثر است. مانند دویدن روی تردمیل، صرف انرژی و در عین حال انجام هیچ کاری نیست.

محتوای مفیدی ایجاد کنید که به شما کمک کند درآمد کسب کنید یا تأثیر مثبتی در جهان ایجاد کنید.

به این ترتیب، سرآشپز مشهور با ده ها میلیون فالوور اینستاگرام پیروز ظاهر می شود، اما او فقط تصاویر اکبر را می پسندد!

در نتیجه، ما متوجه شدیم که آنطور که به نظر می رسد ساده نیست.

در حالی که ممکن است قبلاً راه حل سؤال خود را کشف کرده باشید، توصیه می کنم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازار محتوای جالب، بقیه مقاله را بخوانید.

مدیر تولید محتوا از کجا آمد؟

بگذارید کمی به عقب تر در زمان سفر کنیم.

استونی بالمارت، غارنشینی که خود را در حال تیراندازی به گوزن روی دیوار غار نقاشی کرده بود، اولین سازنده محتوا بود! بابت حرفی که زدم معذرت میخوام ولی زیاده روی کردیم.

استونی Balmart را فراموش کنید. این نقاشی ها نیز نوعی تولید محتوا هستند، هرچند که با معیارهای معاصر مطابقت ندارند.

تاریخچه توسعه محتوا با بازاریابی مبتنی بر محتوا پیوندی جدایی ناپذیر دارد.

به نظر ما تولید محتوا از زمانی شروع شد که اکسپلویت شد

ویرایش برای “کسب درآمد و بازاریابی.” یعنی وقتی شرکت ها تشخیص می دهند که تبلیغات غیرشخصی بی اثر است و باید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. همچنین یک مکالمه دو طرفه و طولانی مدت است.

این نشان می دهد که دیگران فریب تبلیغات را نخورده اند و باید از طریق دوستی ارتباط برقرار کنند.

چسبی که این پیوند را در کنار هم نگه داشت، ایجاد محتوا بود.

کسب و کارها شروع به ایجاد و توزیع مطالبی کردند که نیازها یا علایق مخاطب را برآورده می کرد.

مشخص نیست چه کسی یا چه شرکتی برای اولین بار از این مفهوم استفاده کرد. اگر چنین بود، بدون شک به او لقب «پدر تولید محتوا» می دادند:)

با این حال، گفته می شود که همه چیز در سال 1895 با شرکت جان دیر آغاز شد. بنابراین، اجازه دهید نحوه شروع آنها را بررسی کنیم.

پکیج سئو محتوا

مجلات اولین پلت فرم تولید محتوا بودند.
جان دیر در حال حاضر پیشروترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی در جهان است. این شرکت در سال 1837 توسط آهنگر و مخترع به همین نام راه اندازی شد. وقتی یک تاجر در چهل سالگی می میرد و مثل بقیه شروع به تبلیغات کرد.

در حالی که تبلیغات تا حدی در فروش ابزارهای کشاورزی مؤثر بود، نتوانست رابطه طولانی مدت با مشتریان ایجاد کند.

آنها شروع به تولید مجله کردند، اما مانند مجله های دیگر که شامل اخبار زرد و صفحات تبلیغاتی فراوان بود، نبود. این مجله The Furrow نام داشت و منحصراً برای کشاورزان در نظر گرفته شده بود. این مجله حاوی مطالب آموزشی و خبری در مورد کشاورزی و همچنین تبلیغات اجناس شرکت جان دیر است.

مجله Furrow اولین اقدام مهم این شرکت در بازاریابی محتوا است. جالب است بدانید که این مجله هنوز در دست چاپ است. به طور طبیعی، وب سایت ها و پلت فرم های رسانه های اجتماعی The Furrow برای سنین پایین تر جذاب تر هستند.

آقای سایزمور، سردبیر موسس مجله، اظهارات روشنگرانه‌ای را در رابطه با سیاست‌های مجله بیان کرد که امروزه نیز مرتبط هستند.

همانطور که وی بیان کرد:

تمام تمرکز مجله روی کشاورزان بود، نه محصولات جان دیر. ما روسای خود را متقاعد کردیم که مقالات را کوتاه کرده و از تصاویر بزرگتر استفاده کنند زیرا افراد حوصله خواندن اطلاعات طولانی را ندارند. ما عکس‌های منحصربه‌فردی را انتخاب کردیم زیرا هیچ نشریه دیگری قبلاً این کار را نکرده است.

مجله Furrow با آموزش تکنیک ها و ایده های کشاورزی و همچنین اطلاعاتی در مورد محصولات جان دیر و نحوه استفاده از آنها به کشاورزان در برداشت محصولات بیشتر و بهتر کمک می کند.

کشاورزان این مجله را به عنوان منبع معتبر دانش کشاورزی ستودند و تصاویری از آن را بر روی دیوار خانه های خود نصب کردند.

این مجله در حال حاضر به 12 زبان مختلف و 40 کشور مختلف در دسترس است. این کتاب با 4 میلیون خواننده به اوج خود رسید و حتی با اضافه شدن رسانه های دیجیتال، نسخه چاپی حدود 1.5 میلیون عضو دارد.

به دنبال محبوبیت این مجله، شرکت ها تعداد زیادی از نشریات کپی را تولید کردند. محبوبیت مجلات به حدی افزایش یافت که بسیاری از مردم مشترکین دائمی انواع نشریات عمومی یا تخصصی شدند.

ماشین، دانش، دانشمند، موفقیت و خانواده سبز را در ایران خواندم. اگر در دهه 1980 یا بعد از آن متولد شده باشید، ممکن است هیچ یک از این حروف را نشناسید.

تبلیغات در دوران رادیو و تلویزیون به اوج خود می رسد.
در حدود دهه 1920، زمانی که هر خانواده یک رادیو داشت، توسعه محتوا و بازاریابی وارد عصر جدیدی شد. صدا و متعاقباً تصویر از طریق تلویزیون به خانه ها می رسید.

در حالی که مواردی از تولید محتوا برای اهداف درآمدی و بازاریابی در این دوره زمانی وجود داشت، تبلیغات به طور قابل توجهی پر جنب و جوش تر بود.

به عنوان مثال، اولین سریال رادیویی Procter & Gamble در دهه 1930 پخش شد و سریال‌های سریالی این شرکت مدت کوتاهی پس از آن دنبال شد. این سریال طرفداران زیادی پیدا کرد. با توجه به فرمت منحصر به فرد داستان و کشش الکی، کلمه “سابون اپرا” به تمام برنامه های رادیویی و تلویزیونی قابل مقایسه تبدیل شده است.

او برای مدت طولانی شیفته تلاش های تبلیغاتی مردم و مشاغل بود تا اینکه اینترنت پیدا شد.

عصر محتوا در اینترنت

آیا قبل از اینترنت جهان بی‌علاقه نبود؟ هنگامی که اینترنت و رایانه های رومیزی از طریق آن نمایشگرهای بزرگ راه خود را به خانه های مردم باز کردند، هیچ کس پیش بینی نمی کرد که این پدیده چقدر بر زندگی ما تأثیر بگذارد.

با کنار گذاشتن نام های اولیه، انفجار در تولید محتوا در سراسر عصر اینترنت شامل لحظات چرخش مهم متعددی است.

تعداد وبلاگ ها را افزایش دهید

با استفاده از موتورهای جستجو، به ویژه گوگل، شروع کنید.

توسعه شبکه های اجتماعی

در ابتدا، اینترنت فقط برای اساسی ترین کارکردها مورد استفاده قرار گرفت، اما به سرعت به دریایی از دانش تبدیل شد. وبلاگ های متعددی شروع به انتشار مقالات، اخبار و تصاویر کردند. کشف اطلاعاتی که می خواستید در این اقیانوس وسیع غیرممکن بود، به همین دلیل موتورهای جستجو مانند گوگل وارد بازی شدند.

در مورد نحوه باز کردن سینک آشپزخانه به انتشارات علمی. همانطور که معلوم است، برنده در این دنیا کسی است که محتوای بیشتر و بهتری ارائه کند.

سومین لحظه آبخیز با توسعه رسانه های اجتماعی رخ داد. اگر به خاطر داشته باشید، بیان کردیم که برندها می‌دانند چگونه با مشتریان خود تعامل داشته باشند و چه راهی بهتر از رسانه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط؟

ما در حال حاضر در عصری هستیم که کمتر کسب و کاری دارای وب سایت اختصاصی یا حداقل حضور در شبکه های اجتماعی نیست.

تفاوت بین تولید محتوا و تبلیغات چیست؟

تفاوت بین تبلیغات و بازاریابی محتوا چیست؟

اگر قسمت های قبل را با دقت مطالعه کنید، تمایز بین بازاریابی محتوا و تبلیغات را درک خواهید کرد، اما برای روشن شدن بیشتر موضوع، ما به یک مرزبندی واضح بین این دو نیاز داریم.

تبلیغات یک ارتباط یک طرفه است که به طور موثر به مخاطبان منتقل می شود. «حق» به ارائه پیام مناسب در زمان و مکان مناسب اشاره دارد. از تبلیغات ممکن است برای تبلیغ هر چیزی از یک محصول اساسی گرفته تا یک حزب سیاسی یا حتی یک فلسفه استفاده شود.

تولید محتوا مرحله ای از چرخه بازاریابی مبتنی بر محتوا است که امکان برقراری تعامل دو طرفه و دائمی با مخاطب را فراهم می کند. به طور کلی (اگرچه نه همیشه)، هدف از تولید محتوا، ایجاد درآمد است، چه به طور مستقیم (از طریق خود مطالب) یا به طور غیر مستقیم (بازاریابی برای یک محصول یا خدمات).

در حالی که تبلیغات بیشتر در مرحله آگاهی از قیف فروش موفق تر است، تولید محتوا در سطوح پایین تر موثرتر است.

به عنوان مثال، ما فقط با دیدن بیلبوردها از برند آژانس مسافرتی آگاه می شویم، اما دنبال کردن رسانه های اجتماعی و مشاهده فیلم های بصری جذاب از مقاصد گردشگری و اظهار نظر در مورد پست ها، ما را با این برند مرتبط می کند. در حالی که ما در مورد موضوع تبلیغات هستیم، توصیه می کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید. در اینجا یک مثال از یک مدرس دوره فروش آنلاین آورده شده است: از میلیون به میلیارد توضیح می دهد که چگونه بازاریابی آنلاین می تواند به ما در جذب مشتری کمک کند.
اجازه دهید به فروش ادامه دهیم.

آیا به دنبال شغل اینترنتی پردرآمد هستید؟
ما بهترین راه را در عصر فرصت های آنلاین به شما نشان خواهیم داد!
برای مشاوره بدون تعهد همین امروز با ما تماس بگیرید.

آیا محتوا برای هر کسب و کاری ضروری است؟
به سادگی، بازاریابی محتوا برای هر سازمانی که قادر به ایجاد مطالب مفید و با کیفیت بالا باشد، حیاتی است.

تولید محتوا و بازاریابی دارای چندین مزیت است که مهمترین آنها به شرح زیر است:

شما می توانید با فروش محتوای خود درآمد کسب کنید.
آگاهی مشتری از محصول یا خدمات شما را افزایش می دهد.
این یک رویکرد ارزان قیمت است.
به توسعه شهرت، اعتماد و اعتبار کمک می کند.
نتایج و عملکرد آن به راحتی برای تجزیه و تحلیل در دسترس است.
از نظر وفاداری مشتری کاملاً موفق است.

هر شرکتی ممکن است از استراتژی بازاریابی محتوا سود ببرد و لازم نیست در همه رسانه ها و پلتفرم ها کار کند.

گاهی اوقات، پروفایل اینستاگرام می تواند تمام مزایای ذکر شده را ارائه دهد، و در برخی مواقع، به یک وب سایت مملو از مقالات، کتاب ها، رسانه های اجتماعی، پادکست ها و ویدیو نیاز دارید.

اینکه کدام ابعاد و کانال‌های تولید محتوا ضروری است، با موضوع کسب‌وکار، نوع محصول یا خدمات، شخصیت مشتری، و مهم‌تر از همه، زمان و هزینه‌های مورد نیاز تعیین می‌شود.

به طور خلاصه، اگر توانایی ایجاد محتوا برای کسب و کار خود را دارید، این کار را انجام دهید.

محتوا به خودی خود یک تجارت است.
هزاران کسب و کار و مردم تنها از محتوا سود می برند. دو روش اصلی برای کسب درآمد از محتوا وجود دارد: فروش خود مطالب یا تبلیغات.

راهنمای جامع کسب درآمد از کانال یوتیوب شما؛ کسب درآمد کنید! حتما بخوانید: راهنمای نهایی برای کسب درآمد در یوتیوب. درآمد سلطنتی!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک وب سایت برجسته یا کانال ها و صفحات رسانه های اجتماعی محبوب ایجاد کنید و سپس تبلیغات بخرید.

وقتی صحبت از فروش محتوا می شود، مطالب ایجاد شده باید به اندازه کافی مفید باشد تا مخاطب بتواند هزینه آن را بپردازد. در حال حاضر، وب سایت هایی وجود دارند که برای دسترسی به مطالب آنها باید مشترک شوید. در ایران سایت متمم یک نمونه عالی است.

اگر چنین بازار بزرگی برای تولید محتوا وجود دارد، پس کار آن باید هم هیجان انگیز و هم سودمند باشد. عملکرد آن را در بخش بعدی با جزئیات بیشتر مورد بحث قرار خواهیم داد.

نقش تولید کننده محتوا چیست؟

حرفه تولید محتوا در سال‌های اخیر به قدری محبوب شده است که بسیاری از افراد (مثل من) آن را کار اصلی خود کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر آن را شغل ثانویه خود قرار داده‌اند. موضوعات و مطالب مختلفی وجود دارد و هرکسی که به یکی از آنها علاقه دارد ممکن است درآمد کسب کند. سخت نیست؛ شما می توانید از خانه به عنوان یک مترجم آزاد یا به عنوان یک کارمند شرکتی تمام وقت کار کنید. شما فقط باید توانایی های اساسی که در زیر به آنها اشاره شده است را به دست آورید.

یک تولیدکننده محتوا می‌تواند برای وب‌سایت‌ها مقاله بنویسد، پست‌هایی را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگ منتشر کند

رام کنید، یا کلیپ‌های ویدیویی، پادکست‌ها، و کتاب‌های الکترونیکی از جمله موارد دیگر بسازید.

حرفه یک متخصص تولید محتوا در عصر مدرن به یک حرفه نسبتاً تخصصی تبدیل شده است. یعنی یک فرد نمی تواند ده ها وظیفه مجزا را انجام دهد. بدون مهارت و تجربه لازم، همه نمی توانند یک شبه متخصص تولید محتوا شوند.
در نظر بگیرید که حسین، یکی از اساتید جدید محتوا، در مورد شغل تولید محتوا چه می گوید:

در حال حاضر، کسب و کارهای تولید محتوا در درجه اول بر تولید محتوا برای وب سایت ها و پلتفرم های رسانه های اجتماعی متمرکز شده اند. و متاسفانه در ایران به دلیل فیلتر شدن اکثر پلتفرم های شبکه های اجتماعی به جز اینستاگرام، بخش زیادی از تولید محتوا به وب سایت ها و اینستاگرام محدود می شود.

به همین دلیل است که اگر در حال حاضر سایت‌های کاریابی و پست‌های شغلی را بررسی کنید، می‌بینید که هر شرکتی به دنبال تولیدکننده محتوا برای وب سایت و اینستاگرام خود است.

سپس در مورد مهارت ها و مسئولیت های مرتبط با این دو موقعیت جذاب در بازار کار ایران بحث خواهیم کرد.

شغل تولید محتوای اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام مستلزم شناخت عمیق پلتفرم است. بنابراین ابتدا باید یک کاربر حرفه ای اینستاگرام باشید. این بدان معناست که وقتی صبح از خواب بیدار می شوید، اولین کاری که انجام می دهید این است که اینستاگرام را چک کنید:)

برای جلب اعتماد یک شرکت و امکان دسترسی به صفحه اینستاگرام خود با صدها، هزاران یا میلیون‌ها فالوور، باید مهارت‌های حیاتی خاصی داشته باشید:

نوشتن شرح یا نوشتن بر روی عکس ها و داستان ها
تصاویر (کار با ابزارهای فتوشاپ، ایلوستریتور یا انواع اپلیکیشن های موبایل برای ساخت پست و استوری)
آشنایی با اصول عکاسی و فیلمسازی
مهارت در ویرایش ویدیو (نه به اندازه فیلم های هالیوود بلکه به اندازه کارهای ساده)
مدیریت صفحات (پست و داستان گویی، پاسخ صحیح به نظرات و پیام ها)
بازخورد و آمار صفحه را تجزیه و تحلیل و پیگیری کنید
ما در مورد استعدادها صحبت کردیم و توصیه می کنیم برای تسلط بر فتوشاپ، یکی از حیاتی ترین ابزارهای تولید محتوا، سرمایه گذاری کنید! در دوره جدید فتوشاپ، نحوه استفاده از ابزار و طراحی هر چیزی از کاور گرفته تا پست و استوری و همچنین بنرهای متعدد و سایر آموزش های عمومی را به شما آموزش داده ایم!

هر چه صفحه شما فالوورها و تعاملات بیشتری دریافت کند، مدیران و موقعیت های بیشتری ممکن است تقسیم شوند. به عنوان مثال، یک طراح گرافیک باید محدود به ایجاد پست باشد. یک فرد باید محدود به پاسخ دادن به پیام ها و نظرات باشد. و…

وظیفه ایجاد مطالب متنی برای وب سایت.

به طور معمول، متخصصان تولید محتوا برای وب سایت استخدام می شوند. این افراد مسئول مقالاتی مانند مقاله ای هستند که در حال حاضر در حال خواندن آن هستید.

متخصصان تولید محتوا در حال حاضر اغلب افرادی هستند که تخصص یا مهارت های زیر را دارند: متخصص در تولید محتوا

طراحی کپی رایتینگ (البته نه به اندازه یک طراح گرافیک)
اصول سئو دیجیتال مارکتینگ
اینها توانایی های ضروری هستند، اما مهم ترین آنها داشتن دانش و شایستگی یک متخصص تولید محتوا است.

اگر فردی دارای توانایی های اساسی باشد
با این حال، اگر کسی مدرک پزشکی یا بهداشتی نداشته باشد، برای ارائه مطالب منحصر به فرد، با کیفیت و با ارزش در این بخش مبارزه خواهد کرد. طبیعتاً این غیرممکن نیست، زیرا هزاران قطعه اطلاعات در مورد هر موضوع منتشر شده است و بسیاری با کمک محتوای قبلی، مطالب بهبود یافته را ایجاد و منتشر می کنند.

عموم مردم به مواد بی کیفیت و غیرقابل استفاده و گوگل علاقه ای به موتورهای جستجو ندارند. در نتیجه، الگوریتم‌های Google برای اولویت‌بندی مطالبی که توسط متخصصان، افراد قابل اعتماد و قابل اعتماد در نتایج جستجو ایجاد می‌شود، ارتقا یافت. (برای جزئیات بیشتر، صفحه الگوریتم فلوریدا 2 را ببینید).

در نهایت، مراقب باشید که به جای یک «تولیدکننده محتوا» به یک «کپی کننده محتوا» تبدیل نشوید، زیرا این مسیر پایانی ندارد.

بازار کار برای تولید محتوا

در حال حاضر تقاضا برای کارشناسان تولید محتوا بسیار زیاد است، اما تعداد افراد متخصص در این بخش بسیار اندک است. به سادگی لیست مشاغل را مطالعه کنید. از یک کسب و کار کوچک تا یک شرکت بزرگ که نیاز به قابلیت تولید محتوا دارد.

تقویم مطالب؛ آستین ها را بالا بزنید و یک تقویم عالی بسازید! حتما بخوانید: تقویم محتوا. دستان خود را کثیف کنید تا یک تقویم عالی بسازید!
شاید فکر کنید کمبود نیرو به دلیل سختی های تولید محتوا است. در حالی که تولید محتوا کار سختی نیست، اما به دلیل عواملی مانند ناآشنایی جوانان با این حرفه، نیاز به توسعه شخصی و مستمر و تمرکز بر خلاقیت، نیازی به تقاضای زیادی ندارد.

تولید محتوا یکی از آن مشاغلی است که فاقد موضوع مطالعه در کالج است و شغلی کلیشه ای با کارهای روزمره و تکراری نیست که بتوان آن را در یک روز یاد گرفت. به همین دلیل است که خلاقیت در این کار بسیار مهم است

در این صورت، اگر به دنبال کار در ایران هستید، بازاری بی‌نقص و همچنان در حال توسعه برای افراد خلاق و خودانگیخته خواهید یافت.

بنابراین، چگونه دانش کسب می کنیم؟

ممکن است بلافاصله شروع به یادگیری کنید. به این ترتیب، توصیه می کنیم ابتدا از صفحه «آموزش بازاریابی محتوا» نیو آکادمی دیدن کنید و درس های رایگان و گام به گام محتوای ما را مطالعه کنید. حتی بهتر از آن، با مشاهده ویدیویی در زمینه تولید محتوا، ثبت نام در دوره آنلاین مدیریت محتوا و استراتژی، یا خواندن کتابی در مورد بمباران محتوا شروع کنید. ما تمامی جنبه ها و مفاهیمی که در نوین بر اساس آن محتوا تولید می کنیم را در این مطالب که محصول سال ها تجربه کاری و مشاوره با بسیاری از شرکت ها می باشد، پوشش داده ایم.

ما در این مقاله سعی کرده‌ایم بدون ارجاع به تعاریف سلیقه‌ای، تعریفی رایج و صریح از تولید محتوا ارائه کنیم. اگر نظر دیگری دارید برای ما بنویسید.

اشتراک بگذارید :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب دیگر

افزایش تاثیر بک لینک
سئو سایت

افزایش تاثیر بک لینک 2024

افزایش تاثیر بک لینک ارزش واقعی بک لینک ما بر ماهیت بک لینک ها، تاثیر آن ها بر سئو و جریمه های گوگل برای لینک

آموزش سئو

آموزش سئو برای مبتدیان – نحوه عملکرد موتور های جستجو

در این آموزش سئو مبتدی، به معرفی نحوه عملکرد موتورهای جستجو می پردازیم و مفاهیم کراول گوگل، ایندکس صفحات در گوگل و مفهوم رتبه بندی در موتور جستجو را برای شما عزیزان مطرح میکنیم. پیشنهاد میکنیم در صورتی که با مفاهیم سئو سایت آشنایی ندارید، حتما این مقالات را بخوانید: آموزش سئو برای مبتدیان – …