دیجیتال مارکتینگ به سبک حرفه ای | مستر وب سئو

نحوه افزایش رتبه صفحات در گوگل

نحوه افزایش رتبه صفحه

زمانی که مردم به دنبال هر چیزی هستند (یک رستوران فوق العاده برای شام، یک مشاوره مالی عالی، یا موضوعی درباره فیلم مورد علاقه خود) معمولاً از Google استفاده می کنند.

جستجوگران تمایل دارند اولین نتایجی را که در صفحه نتایج ظاهر می شوند انتخاب کنند. هیچ چیز بهتر از این نیست که وب سایت شما ابتدا در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده شود.

این هدف نهایی سئو یا بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) است، اما دستیابی به رتبه‌بندی بالا در موتورهای جستجو، به ویژه در مناطق بسیار رقابتی، می‌تواند یک چالش باشد.

بسیاری از متخصصان سئو صدها ویژگی را ارائه کرده اند که ممکن است به سایت کمک کند تا در نتایج جستجوی گوگل افزایش یابد، اما گوگل تنها جزئیات کمی در مورد نحوه عملکرد الگوریتم خود ارائه کرده است.

بنابراین ما تلاش زیادی برای جمع آوری این لیست برای بهبود رتبه وب سایت شما در گوگل انجام داده ایم.

با این رویکردهای ساده و قابل درک درباره بهینه سازی موتور جستجو بیشتر بیاموزید. اگر مایلید از روش های ما در سایت خود استفاده کنید، می توانید با ما تماس بگیرید. در ضمن توصیه می کنیم از ابتدا صفحه آموزش سئو را مطالعه کنید.

در اینجا اطلاعاتی در مورد نحوه انتخاب و میزبانی نام دامنه خود خواهید یافت.

اینها استراتژی هایی هستند که در کل سایت اعمال می شوند و به ایجاد اعتماد و اطمینان گوگل کمک می کنند. همچنین به دیده شدن وب سایت شما برای خزنده های گوگل کمک می کند.
بهینه سازی صفحه و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO): این دسته شامل راه هایی برای افزایش اعتبار و رتبه بندی صفحات وب سایت است.
برای افزایش اعتبار یک وب سایت، بک لینک ها بخش مهمی از لینک سازی هستند.
بازاریابی رسانه های اجتماعی مستقیماً بر رتبه سایت تأثیر نمی گذارد، اما ممکن است تأثیر قابل توجهی بر عوامل فرعی تأثیرگذار بر امتیاز یک سایت داشته باشد.
تاکتیک هایی که ایرادات روش های فعلی را اصلاح می کنند در این گروه قرار می گیرند.
بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا کلی تکنیک برای بهبود موقعیت وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو وجود دارد.

از کلمات کلیدی برای کمک به سئو در دامنه استفاده کنید

نام دامنه ای را انتخاب کنید که عبارت “کسب و کار” را در نام خود داشته باشد. فرآیند انتخاب کلمات کلیدی برای یک وب سایت می تواند بسیار زمان بر باشد. برای کسب و کار شما، ما فرض می کنیم که قبلاً کلمات کلیدی را انتخاب کرده اید که حجم جستجوی زیادی دارند اما رقابت کمی دارند.

کلمات کلیدی نام دامنه می توانند به افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو برای عبارات خاص کمک کنند. برای مثال اگر تبلت می فروشید، از کلمه «tablet» در نام دامنه خود استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. با این حال، اگر قبلاً نام دامنه خود را خریداری و ثبت کرده اید، نیازی به تغییر آن ندارید. اگر تازه شروع کرده اید حتما نیاز نیست این کار را انجام دهید .

یک URL مختصر انتخاب کنید.

هنگام انتخاب، مطمئن شوید که نام دامنه شما تا حد امکان کوتاه باشد. وقتی صحبت از بهینه سازی URL می شود، گوگل URL هایی را دوست دارد که کوتاه، اساسی و واضح باشند. داشتن نام دامنه با تعداد حروف زیاد، درک و به خاطر سپردن آن را برای مصرف کنندگان دشوارتر می کند. انتخاب نام دامنه باید به گونه ای انجام شود که به خاطر سپردن آن آسان تر باشد. مقاله مرتبط را بخوانید تا در مورد اینکه چگونه نام دامنه بر بهینه سازی موتور جستجو تاثیر می گذارد، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اطمینان حاصل کنید که زیر دامنه ها واضح و کاربردی هستند
زیردامنه برای همه وب سایت ها لازم نیست. با استفاده از زیر دامنه ها، یک دامنه ممکن است به چندین زیر دامنه تقسیم شود. برای مثال، زیر دامنه blog.example.com ممکن است برای دامنه example.com پیدا شود. این کار به این دلیل انجام می شود که بخش وبلاگ وب سایت ممکن است از بستر تجارت جدا شود.

بار دیگر، برای راضی نگه داشتن گوگل از سادگی دامنه، مهم است که نام زیر دامنه را مختصر و ساده نگه دارید و فقط از عباراتی استفاده کنید که ماهیت ساب دامنه را توصیف می کند. برای منطقه وبلاگ سایت، ما استفاده از یک زیر دامنه را پیشنهاد نمی کنیم، بلکه استفاده از یک زیرمجموعه به شکل example.com/blog را پیشنهاد می کنیم.

اطلاعات دامنه WHOIS باید در دسترس عموم قرار گیرد.
برای ثبت و مکان یابی منابع مختلف مرتبط با یک وب سایت، WHOIS پروتکلی است که باید استفاده شود. برای مثال، می‌توانید یک نام دامنه و آدرس ایمیل مدیر وب‌سایتی که آن را مدیریت می‌کند، جستجو کنید. صاحب دامنه می تواند این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارد. اگر مردم به این حقایق دسترسی داشتند. در نتیجه، گوگل ممکن است فرض کند که شما در حال تلاش برای انجام یک تراکنش مجازی هستید.

5. وب سروری را انتخاب کنید که مناسب ترین نیازهای شما باشد.
غیر معمول نیست که هاست ها یکسان به نظر برسند. وقتی نوبت به بسته بندی و قیمت می رسد، معمولاً در یک صفحه هستند. با این حال، تصمیم میزبانی وب سایت شما ممکن است تأثیر قابل توجهی بر رتبه بندی موتور جستجوی سایت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر میزبان شما در فعالیت های مضر دخیل باشد، ممکن است اعتبار دامنه شما آسیب ببیند.

اگر این ارتباط قطع می شد ملموس تر بود.
داشتن هاست زیاد احتمالاً تأثیر مضری بر رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو دارد و حتی ممکن است همیشه قابل مشاهده نباشد. آبرومند زیادی وجود دارد

سرورهای وب وجود دارد. اگر می خواهید در مورد آنها بیشتر بدانید، توصیه می کنیم پست ما را در مورد انواع مختلف هاست بخوانید. با ارسال یک CV، ارائه دهندگان میزبانی ممکن است به ما نشان دهند که چرا برای نیازهای ما مناسب هستند.

حرکت وب سایت شما باید با احتیاط کامل انجام شود.
انتقال سایت به یک دامنه یا سرور جدید در برخی مواقع امکان پذیر است. این امکان وجود دارد که بخواهید وب سایت خود را دوباره طراحی کنید. انتقال سایت در این شرایط بر اساس اصول بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار ضروری است. در غیر این صورت، مانیتورها دو نسخه متفاوت از وب سایت شما را خواهند دید.

آنها باید با موارد مشابه زیادی دست و پنجه نرم کنند. از طرف دیگر، آنها ممکن است به دنبال سایت هایی باشند که دیگر وجود ندارند، و در نتیجه، شهرت دامنه شما به طور کامل توسط موتورهای جستجو از بین می رود. تاکنون این اتفاق برای تعدادی از وب سایت ها افتاده است.

قبل از حرکت چند دقیقه صبر کنید.
هنوز سوالاتی در مورد مشروعیت حیات دامنه وجود دارد. از آنجایی که هر چه دامنه قدیمی تر باشد، احتمال اینکه هرزنامه باشد کمتر است، این از لحاظ نظری منطقی است. شما نیازی به نگه داشتن یک دامنه برای مدت طولانی ندارید تا شروع به کار روی آن کنید، پس از اینکه به اندازه کافی قدیمی شد و تأثیرگذاری داشت. زمان بیشتر صرف شده روی یک دامنه راه خاصی برای افزایش اعتماد آن است.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و بهینه سازی در سایت 8
اگر با برنامه نویسی وب آشنایی ندارید، ممکن است با این موضوع گیج شوید. اگر می‌خواهیم آن را روشن کنیم، بهتر است با یک مثال شروع کنیم. اگر می خواهید از نقطه A به نقطه B برسید، چگونه این کار را انجام می دهید؟ هوشمندانه ترین اقدام این است که سریع ترین و کارآمدترین مسیر را انتخاب کنید. شما می توانید یک وب سایت را به روش های مختلف کدنویسی کنید. با این حال، برخی از استراتژی ها کارآمدتر از دیگران هستند.

استفاده از کدهای بیهوده و پیچیده دارای معایبی است. نظارت بر موتورهای جستجو با تأخیر انجام می شود و پیمایش وب سایت دشوار است. بنابراین تلاش خود را برای بهبود کد وب سایت اختصاص دهید. کد نویسی SEO اطلاعات بیشتری دارد.

مطمئن شوید که فایل robots.txt برای موتورهای جستجو بهینه شده است
بسته به اهداف و خواسته های شما از وب سایت، این فعالیت ممکن است برای شما قابل اجرا نباشد. هر صفحه از یک وب سایت به طور معمول توسط موتورهای جستجو خزیده و نمایه می شود. با ارائه مجموعه ای از دستورالعمل ها در فایل robots.txt، ممکن است از مشاهده آنها در مسیرهای انتخابی خود منع کنید.

به منظور جلوگیری از تولید مطالب تکراری، می‌توانید از فایل robots.txt برای جلوگیری از خواندن فهرست‌های سایت‌های خاص توسط مانیتورها استفاده کنید. ربات‌های Google همچنین نمی‌توانند اطلاعاتی را که نمی‌خواهید ببینند را مشاهده کنند. اگر سعی می‌کنید از این استراتژی برای استراتژی‌های سئو کلاه سیاه استفاده کنید، گوگل در نهایت به آن توجه خواهد کرد.

مشکلات سرور را به موقع حل کنید
بعید است که وب سایت شما همیشه در دسترس باشد. برخی از صفحات ممکن است با از کار افتادن سرور در دسترس نباشند. این یک واقعیت زندگی در توسعه وب است. برای رفع مشکلات باید کنترل کاملی بر سرورهای سایت داشته باشید.

URL های وب سایت های خود را ثابت نگه دارید.
این اصطلاحات ممکن است برای شما جدید باشد اگر تا به حال در مورد BoRL های ایستا و پویا نشنیده باشید. با استفاده از عبارت URL پویا و قابل تغییر، بحث خود را آغاز می کنیم. وضعیت و رابطه آنها با پایگاه داده سایت تعیین می کند که چه مطالبی در این URL ها نشان داده می شود. آدرس های ثابت فقط توسط مدیر سایت قابل تغییر است.

URL های سایت باید دائمی و ثابت باقی بمانند مگر اینکه شرایط استثنایی وجود داشته باشد. اعتبار سایت افزایش می یابد و در نتیجه صفحات آن در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهند داشت.

12. URL های سایت را به روشی معقول سازماندهی کنید.
ساختار URL یک وب سایت باید بر اساس سلسله مراتبی از دسته های تک صفحه ای باشد. این امکان وجود دارد که دسته بندی های کلیدی یک مقاله یا محصول را در URL یک صفحه قرار دهید.

در نتیجه بازدیدکنندگان تجربه بهتری خواهند داشت. همچنین به گوگل می گوید که چگونه سایت شما را بهتر ساختار دهد. واقعاً هیچ بهانه ای برای انجام ندادن این کار وجود ندارد. چندین سیستم مدیریت محتوا مانند جوملا و وردپرس وجود دارند که قبلاً این قابلیت را دارند.

URL ها باید تا حد امکان کوتاه باشند.
URL ها باید به همان دلایلی که نام دامنه کوتاه تر وجود دارد، کوتاه باشند. در نتیجه هم شما و هم بازدیدکنندگان سایت بهتر می توانید از آن استفاده و سازماندهی کنید. شما فقط می توانید از “محصولات” یا “خدمات” در URL دسته بندی به نام “خدمات و محصولات” در سایت استفاده کنید.

عنوان پست وبلاگ “چگونه از یک سناریوی بسیار مهم و تحقیرآمیز در محل کار جلوگیری کنیم” را می توان به جای “چگونه از یک شرایط بحرانی و شرم آور جلوگیری کرد” استفاده کرد.

“Escape-condition Critical Work” باید در URL صفحه شما گنجانده شود. URL نباید حاوی حروف بیشتری باشد. مورد 12 ممکن است با این مورد تضاد داشته باشد. استفاده از نام دسته ها در URL یک اولویت است، اما به گونه ای که تمام عبارات مرتبط با نام آنها به طور خلاصه در URL نیز استفاده شود.

یک نقشه سایت برای وب سایت خود در HTML ایجاد کنید
نقشه سایت XML را نباید با نقشه سایت HTML که برای کاربران در نظر گرفته شده اشتباه گرفت. نقشه سایت HTML به عنوان لیستی از مهم ترین URL ها در یک وب سایت عمل می کند، به طوری که افراد می توانند به راحتی آنها را دنبال کنند. معمولا وب مسترها یک لینک نقشه سایت HTML در پایین سایت خود ارائه می دهند.

یک نقشه سایت باید ایجاد و در هاست آپلود شود.
نقشه سایت HTML شکل ساده شده نقشه سایت XML است که پیچیده تر است. موتورهای جستجو ممکن است کد موجود در این نقشه سایت را بخوانند. ساختن نقشه سایت XML بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید! این فایل ممکن است توسط بسیاری از وب سایت ها و پلاگین های سیستم مدیریت محتوا تولید شود.

برای اینکه این فایل توسط گوگل ایندکس شود، باید از کنسول جستجو برای این کار استفاده کنید. نقشه سایت می تواند به سرعت بخشیدن و بهبود دقت خزیدن گوگل در صفحات وب کمک کند.

نقشه سایت خود را همیشه به روز نگه دارید.
وب سایت شما همیشه در حال پیشرفت است، خواه از آن آگاه باشید یا نه. صفحات جدید و/یا حذف صفحات به طور مداوم در سایت شما اتفاق می افتد. هنگام اجرای این نوع به روز رسانی ها، نقشه سایت گاهی نادیده گرفته می شود. بنابراین مطمئن شوید که همیشه آن را به روز نگه دارید. اگر نقشه های سایت به طور منظم به روز شوند، روش های سئو راحت تر اجرا می شوند، حتی اگر به طور مستقیم بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر نگذارند.

همه دستگاه ها باید بتوانند بدون هیچ مشکلی به محتوای سایت ها دسترسی داشته باشند.
مطمئن شوید که صفحات سایت به طور مناسب در همه دستگاه ها و مرورگرها بارگیری می شوند. یک مرورگر یا دستگاه خصوصی توسط اکثر توسعه دهندگان وب برای آزمایش وب سایت شما استفاده می شود. اما آیا وب سایت شما در سایر دستگاه ها و مرورگرها نیز به درستی نمایش داده می شود؟

اگر یک تصویر در مرورگرهای قدیمی مانند اینترنت اکسپلورر بارگذاری نشود، اعتبار آن خدشه دار می شود. به عنوان مثال، BrowserStack به شما اجازه می‌دهد تا وب‌سایت خود را روی تعداد زیادی از مرورگرها و دستگاه‌ها به طور همزمان آزمایش کنید.

مطمئن شوید که وب سایت شما برای موبایل مناسب است.
وب سایت شما باید برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شود تا به درستی کار کند. با توجه به اینکه اکثر ترافیک آنلاین در حال حاضر از طریق دستگاه های تلفن همراه منتقل می شود، بهینه سازی وب سایت ها برای این دستگاه ها کاملا منطقی است. به دلیل Mobilegeddon گوگل، این مهمتر از همیشه است.

به همین دلیل، گوگل سرویسی به نام تست سازگار با موبایل ارائه می‌کند که بررسی می‌کند آیا یک وب‌سایت سازگار با موبایل است یا نه و هر گونه مشکلی را شناسایی می‌کند. مهم است که به خاطر داشته باشید که بهینه سازی برای دستگاه های تلفن همراه الزامی نیست، اما باید به گونه ای انجام شود که تجربه مثبت کاربر تلفن همراه را به تصویر بکشد.

سیستم هدایت کاربر باید بهبود یابد.
به روز رسانی منوی اصلی سایت و ناوبری کاربر به شما کمک می کند رتبه سایت خود را در گوگل بهبود ببخشید. تجربه کاربر تا حد زیادی به گوگل متکی است و این موتور جستجو به طور مداوم تعهد خود را به ارزش های خود نشان داده است. وقتی صحبت از ارائه بهترین نتایج ممکن به مصرف کنندگان می شود، گوگل این را مهم ترین تعهد خود می داند. برای اطمینان از اینکه کاربران سایت در حین استفاده از آن تجربه مثبتی دارند، گوگل جنبه هایی مانند نحوه هدایت بازدیدکنندگان از طریق آن را در نظر می گیرد.

منوهای وب سایت خود را با تقسیم بندی به دسته ها و زیر مجموعه ها برای بازدیدکنندگان در دسترس و قابل کلیک کنید. علیرغم سادگی ظاهری آن، این یک جنبه حیاتی از مشروعیت سایت است که گاهی اوقات نادیده گرفته می شود. با قرار دادن آنها در مکان برجسته در منوی اصلی، رتبه گوگل را برای صفحات مهم وب سایت خود به حداکثر برسانید.

20. تعداد موتورهای جستجویی که داده های ساختار یافته را از سایت شما دریافت می کنند را افزایش دهید.
نمودار دانش Google همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و اکنون می‌تواند بر اساس داده‌هایی که از سرتاسر وب و سایر منابع جمع‌آوری کرده است، به سؤالات بسیاری از کاربران پاسخ دهد. چگونه تعداد افرادی را که مطالب سایت شما را در این جعبه‌ها می‌بینند به حداکثر برسانیم. .

این مشکل ممکن است با ارائه موتورهای جستجو با داده های سازمان یافته و قابل درک حل شود. درس های زیادی در وب سایت schema.org در مورد نحوه استفاده از این داده های ساختاریافته موجود است. افزونه هایی در این زمینه برای کسانی که از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنند نیز موجود است.

بیست و یک. از پیوندهای داخلی با مطالب مرتبط با لنگر استفاده کنید.
پیوند بین صفحات عامل مهمی در جهت یابی کاربران است. اگر شخصی در صفحه اصلی یک وب سایت باشد و بتواند به راحتی به هر بخش دیگری از وب سایت دسترسی پیدا کند، اما آیا می تواند به راحتی از یک صفحه به صفحه دیگر برود؟

هر صفحه از وب سایت شما باید حداقل یک پیوند به صفحه دیگری در سایت شما داشته باشد. ممکن است چندین پیوند به پست های دیگر در برخی از ورودی های وبلاگ شما گنجانده شود. پیوندهای داخلی، علاوه بر کمک به رتبه بندی موتورهای جستجو و حفظ بازدیدکنندگان، به تجربه کاربر نیز کمک زیادی می کنند. نرخ تبدیل بالاتر نتیجه افزایش زمان سایت است.

منابع معتبر و مرتبط نیز باید در اینجا پیوند داده شوند
ایجاد پیوندهای داخلی تنها آغاز کار است. همچنین ممکن است بخواهید به وب سایت های معتبر پیوند دهید تا از صحت اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. اعتبار یک مقاله را می توان با اتصال به منابع مقاله از یک منبع قابل اعتماد افزایش داد.

مراقب باشید که به وب سایت های قابل اعتماد به عنوان یک منبع اعتبار دهید تا بتوانید از تأثیر آنها بهره مند شوید.

عکس های آپلود شده در سایت شما باید با فرمت مناسب باشند.
برای یک گالری عکس یا یک پست در سایت، استفاده از عکس ها در صفحات وب به عنوان ورود به سیستم می تواند ایده بسیار خوبی باشد. با این حال، همه عکس ها یکسان ایجاد نمی شوند. در اینترنت، برخی از عکس ها بهتر از دیگران هستند. به عنوان مثال، از آنجایی که برخی از فرمت ها به درستی روی آنها کار نمی کنند، این می تواند برای برخی از دستگاه ها مشکل ساز باشد.

به عنوان یک قاعده کلی، انواع فایل های JPG، PNG و GIF از بهترین گزینه های موجود امروزی هستند. همچنین باید تمام تلاش خود را برای کاهش حجم فایل های این تصاویر به کار گیرید تا زمان دانلود را افزایش دهید.

از تگ ALT برای دادن برچسب توصیفی تری به عکس های خود استفاده کنید.
می‌توانید با بهینه‌سازی عکس‌ها و انتخاب عنوان مناسب برای آنها، از نمایش عکس‌های سایت در نتایج جستجو استفاده کنید. اگر صفحه مرتبط باشد، گوگل در نتایج جستجو به آن اهمیت بیشتری می دهد، حتی اگر تاثیر مستقیمی بر شهرت یا رتبه دامنه نداشته باشد.

برای شروع، یک نام مناسب برای عکس خود انتخاب کنید. شما باید نامی را انتخاب کنید که مختصر، توصیفی و مرتبط با موضوع عکس باشد. باید مطمئن شوید متن جایگزینی که انتخاب می کنید محتوای عکس را به درستی منتقل می کند. در نظر بگیرید که کاربر می تواند در هنگام تصمیم گیری در مورد این کلمه چه چیزی را برای کشف تصویری مانند این تایپ کند.

سرعت سایت باید سریعتر باشد.
مرحله بعدی بهینه سازی عملکرد وب سایت است. ارتباط مستقیمی بین زمان بارگذاری صفحه وب سایت و رتبه بندی آن وجود دارد. افزایش سرعت وب سایت به طور مستقیم و غیرمستقیم تأثیر بسزایی در جایگاه آن در گوگل و سایر موتورهای جستجو دارد.

تنها پس از چند ثانیه بازدید از سایت شما از طریق یک نتیجه جستجو، شخص قبلاً تصمیم خود را گرفته است که بماند یا خیر. کاربران می‌خواهند وب‌سایت‌هایشان در دو ثانیه یا کمتر بارگیری شود و 40 درصد از کاربران پیش‌بینی می‌کنند که وب‌سایت‌هایشان در کمتر از سه ثانیه ظاهر شود. هفت درصد تاخیر یک ثانیه می تواند تاثیر بسزایی در نرخ تبدیل سایت داشته باشد.

هر گونه مشکل در عملکرد سایت خود را برطرف کنید، حتی اگر در بالای نتایج جستجو باشد. این ممکن است با استفاده از برنامه هایی مانند Pingdom انجام شود.

26. یک گواهی SSL برای وب سایت خود دریافت کنید.
برای بهبود رتبه وب سایت خود در گوگل، توجه به این فاکتور که اجرای آن نسبتاً آسان است بسیار مهم است. در سال 2014 توسط گوگل اعلام شد که از این پس به وب‌سایت‌های دارای گواهینامه SSL امتیاز بیشتری در نتایج موتورهای جستجو نسبت به وب‌سایت‌های فاقد گواهی داده می‌شود. انتظار می رود به دلیل افزایش ارتباط امنیت آنلاین در سال های اخیر، این موضوع در آینده به یک موضوع قدرتمندتر تبدیل شود. در مورد چگونگی تأثیر Https بر سئو بیشتر بدانید.

گواهینامه های امنیتی ممکن است از شرکت میزبان شما یا هر ارائه دهنده دیگری خریداری شده و با حداقل هزینه در یک وب سایت نصب شوند. حتی اگر نمی خواهید رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید، گواهی SSL به بازدیدکنندگان شما اطمینان بیشتری نسبت به امنیت سایت شما می دهد.

اگر تازه شروع کرده اید، باید از یک گواهی امنیتی در وب سایت خود استفاده کنید. نیاز به گواهی برای وب سایت هایی که به طور مداوم داده های حساس و حیاتی را مبادله می کنند، مانند اطلاعات کاربر و کارت های بانکی (مانند فروشگاه های آنلاین) به طور قابل توجهی بیشتر است.

27. مواد زائد را شناسایی و حذف کنید.
به دلایل واضح، گوگل از انتشار مجدد اطلاعات مشابه متنفر است. چرا باید محتوای یک صفحه در صفحات دیگر همان وب سایت نمایش داده شود؟ سرقت محتوا نیز در اینجا تخلف است. با وجود این، می توان بدون کپی کردن حتی یک کلمه، همان مطالب را در وب سایت خود داشت.

در موارد خاص، گوگل دو نسخه از یک مطلب را می‌بیند (مانند نسخه HTTPS و نسخه HTTP همان صفحه) و آنها را محتوای تکراری می‌داند، حتی اگر اینطور نباشد. برای بررسی این مشکلات ممکن است از کنسول جستجوی Google و سایر ابزارها استفاده شود. سپس می توانید یکی از نسخه های مربوط به صفحه را حذف کنید.

از rel = canonical در URL های خود استفاده کنید.
مواردی وجود دارد که داشتن مطالب مشابه در بسیاری از صفحات یک وب سایت منطقی است. حتی یک تکه اطلاعات در وب سایت شما ممکن است دو نسخه جداگانه داشته باشد. اگر چنین موقعیتی در سایت خود دارید و نمی خواهید گوگل رتبه سایت شما را جریمه کند، تگ کانونیکال پاسخ ایده آلی است.

در نتیجه این تگ، گوگل بهتر می تواند هنگام جستجو، نسخه مناسب صفحه اصلی سایت را نمایش دهد. این یک رویکرد متمایز از نادیده گرفتن صفحات در فایل ro است، که رایج ترین وسیله برای انجام این کار است.

به عنوان bots.txt نامیده می شود.

سازماندهی و طبقه بندی محتوای وب سایت 29.
مرحله بعدی چیدمان مطالب سایت و طبقه بندی آن به دسته های وسیع و زیرمجموعه های خاص تر است. فهرستی از موضوعات وبلاگ تهیه کنید و برای هر یک دسته بندی ایجاد کنید. موتورهای جستجو مانند گوگل به این داده ها دسترسی خواهند داشت و می توانند مطالب را بهتر درک کنند.

در این صفحات، شما همچنین می توانید از کلمات کلیدی تازه برای بهبود شانس سایت خود برای دریافت بازدیدکنندگان استفاده کنید.

اطلاعات تماس سایت را در دسترس قرار دهید
کاربرپسند بودن سایت یک عامل رتبه بندی قوی نیست، اما گوگل آن را در نظر می گیرد. برای اینکه دیگران بتوانند با شما در تماس باشند، شماره تلفن شما باید به صورت برجسته نمایش داده شود.

یک صفحه تماس برای کسب و کار خود طراحی کنید و تمام اطلاعات مهم را در آنجا ارائه دهید. نام شرکت، آدرس، تلفن و جزئیات شبکه های اجتماعی در این بخش گنجانده شده است.

ایجاد یک صفحه قوانین سایت و حریم خصوصی برای سایت..
یک صفحه جداگانه برای قوانین و حریم خصوصی سایت همیشه ایده خوبی است، صرف نظر از نوع کسب و کار شما. گنجاندن این سایت ها در نقشه سایت نشان می دهد که شما ارزش بالایی برای کسب و کار خود قائل هستید و کاملاً در مورد محافظت از کاربر باز هستید. اطلاعات

از آنجایی که این صفحات برای هر وب سایتی ضروری هستند، شما متوجه افزایش زیادی در رتبه بندی موتورهای جستجوی خود از آنها نخواهید شد.

از کنسول جستجوی گوگل برای یافتن و اصلاح مشکلات وب سایت خود استفاده کنید.
با استفاده از Google Mineral Search Console، می توانید درباره عملکرد سایت خود و نحوه نمایش آن در نتایج جستجو اطلاعات بیشتری کسب کنید. برای جلوگیری از تداخل در تلاش های سئوی خود، از این ابزار برای شناسایی هر گونه مشکل در سایت خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، زمانی که سایتی در دسترس نیست، این داشبورد مشکل را به شما هشدار می دهد و همچنین می توانید نحوه فهرست بندی صفحات سایت را مشاهده کنید. با رفع مشکلات خزیدن صفحه، وب سایت خود را به روز نگه دارید.

نمایش نظرات کاربران در وب سایت
سیستم‌های فروشگاهی که فروش آنلاین کالا را ارائه می‌دهند، به ویژه در برابر این آسیب‌پذیری قرار دارند. به مشتریان خود اجازه دهید بازخورد ارائه کنند و در مورد کالاهای موجود در سایت شما سؤال بپرسند. شما می‌توانید به آن‌ها این فرصت را بدهید که از طریق ستاره‌ها و اعداد در رتبه‌بندی شرکت کنند، اما ضروری‌ترین عامل در بالا بردن رتبه سایت، امکان اجازه دادن به کاربران برای گذاشتن نظرات است.

داده‌های خرد ممکن است برای نمایش امتیازات کاربران در نتایج جستجو با اجازه دادن به کاربران برای مشارکت در تولید محتوای سایت استفاده شوند.

تعداد بازدیدکنندگانی را که بدون هیچ اقدامی از وب سایت خارج می شوند، کاهش دهید.
نرخ پرش سایت به خوبی نشان دهنده میزان زمانی است که بازدیدکنندگان در سایت صرف می کنند و همچنین میزان فعال بودن آنها. این به گوگل نشان می دهد که محتوای سایت برای بازدیدکنندگان آن جالب نیست و از این اطلاعات برای تعیین ارتباط صفحه با یک عبارت جستجو استفاده می کند.

به منظور افزایش تعامل کاربران و کاهش نرخ پرش سایت، سعی کنید محتوای با کیفیت و ارزش بیشتری ارائه دهید. کیفیت و طول محتوای خود را بهبود بخشید تا بازدیدکنندگان مدت بیشتری در سایت خود باقی بمانند.

خروج از صفحه را برای آنها دشوارتر کنید.
اگر بتوانید نرخ پرش خود را کاهش دهید، مقدار زمانی که مردم در سایت شما صرف می کنند تقریباً افزایش می یابد. برای بهبود مدت زمان صرف شده توسط مشتریان خود با این ویژگی، لازم نیست کار غیرعادی انجام دهید. مقدار زمانی که افراد در یک وب سایت صرف می کنند توسط گوگل در تعیین کیفیت محتوای آن وب سایت در نظر گرفته می شود.

یک محتوای طولانی برای گوگل مفیدتر از محتوای کوتاهی است که در عرض چند ثانیه قابل خواندن باشد، برای مثال،

36. مردم را تشویق کنید که بارها و بارها به وب سایت شما بازگردند
با سئو، می‌توانید مشتریان بالقوه را هدف قرار دهید، حتی اگر قبلاً نام شما را نشنیده باشند. استفاده از اصطلاحات برای جذب این افراد یک تکنیک منحصر به فرد برای بهینه سازی یک وب سایت است. علاوه بر این، بهینه سازی یک سایت برای بازگشت کاربر می تواند تأثیر قابل توجهی در افزایش رتبه بندی آن در موتورهای جستجو داشته باشد.

استراتژی سئوی یک سایت از انتشار مکرر محتوا، ترغیب بازدیدکنندگان برای بازگشت و پاداش به بازدیدکنندگان معمولی بسیار سود می برد.

وب سایت خود را برای زبان محلی بهینه کنید.
در حالی که سئوی محلی برای هر کسب و کاری ضروری نیست، اما برای کسانی که به ترافیک مشتری متکی هستند بسیار مهم است. تفاوت های اساسی بین الگوریتم های معمولی و محلی گوگل وجود دارد. هنگامی که به دنبال عباراتی هستید که نیاز به ارائه شرکت های محلی دارند، این الگوریتم جستجو سه مورد از آنها را در بالای نتایج جستجو ارائه می دهد.

ممکن است با ثبت شرکت خود در Google در نتایج جستجوی محلی ظاهر شوید. همچنین ممکن است سعی کنید با بهینه سازی سایت خود با کلمه ای که مربوط به نام شهر و منطقه شما باشد، مشتریان محلی را جذب کنید.

بهینه سازی صفحه و بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
38. برند منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.
هر کمپین سئو باید یک جزء وبلاگ داشته باشد و باید اغلب به روز شود. به روز نگه داشتن وبلاگ با بهترین شیوه های سئو ضروری است. با این حال، ایده خوبی است که قبل از شروع، دستورالعمل هایی را برای نویسندگان تعریف کنید تا هر یک از آنها شخصیتی متمایز داشته باشند، به خصوص در سایت.

در نتیجه نام تجاری و شهرت شخصی برای هر یک از آنها ایجاد می شود. یک برند شخصی می تواند یک فرد یا گروهی از افراد باشد که در زمینه خاصی از تجارت تخصص دارند. این تضمین می کند که محتوای سایت تا حد امکان بهینه شده است.
اکنون که نویسندگان خصوصی شده اند، فرصت های بیشتری برای وبلاگ نویسی مهمان و بازاریابی در رسانه های اجتماعی وجود دارد.

عنوان صفحه را بهینه کنید
عنوان صفحه نتایج جستجوی موتورهای جستجو بر اساس عناوین صفحاتی است که در سایت شما ظاهر می شود. هنگام نوشتن این بخش، مطمئن شوید که حداقل یک اصطلاح خاص را شامل می شود. عنوان صفحه باید حداقل 70 کاراکتر داشته باشد و به گونه ای نوشته شود که نظر کاربر را جلب کند.

به یاد داشته باشید که رتبه بندی گوگل تنها یک تکه از این پازل است. روش دیگر این است که شما باید بر مصرف کنندگان تأثیر بگذارید تا از لیست نتایج از وب سایت شما بازدید کنند. تغییر عنوان یک صفحه در اکثر سیستم های مدیریت محتوا کار ساده ای است.

توضیحات متا صفحه خود را بهبود بخشید
در نتایج جستجو، توضیحات متا هر صفحه در زیر پیوند سبز نشان داده شده است. صفحه به بهترین شکل در اینجا توضیح داده شده است (160 کاراکتر). اگر می خواهید بهترین توصیف از اطلاعات موجود در آن صفحه، از جمله چند کلمه کلیدی مرتبط در توضیحات متا خود را داشته باشید.

با استفاده از توضیحات تشریحی می توان جذابیت ارائه سایت خود را در نتایج جستجو افزایش داد. اگر می خواهید مردم به جای 9 نفر دیگر روی سایت شما کلیک کنند، باید استعدادهای بازاریابی خود را به کار بگیرید.

با وجود شک و تردید در مورد تأثیر توضیحات متا بر رتبه صفحه، نشان داده شده است که نرخ کلیک عامل مهمی در الگوریتم گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است. این بدان معناست که تعداد افرادی که در نتیجه توضیحات متا مجبور به کلیک بر روی سایت می شوند مستقیماً بر رتبه صفحه تأثیر می گذارد.

یک رویکرد جدید برای نام صفحات و توضیحات متا را امتحان کنید.
وقتی می شنوید که هر صفحه به عنوان، توضیحات متا و بهینه سازی برای یک کلمه کلیدی نیاز دارد، ممکن است وسوسه شوید که یک قالب طراحی کنید. در نتیجه، یک تکه متن ایجاد می‌شود و برای هر صفحه فقط حداقل تغییر می‌کند.

علیرغم این واقعیت که به نظر می رسد روند را سرعت می بخشد، ممکن است Google شما را به دلیل استفاده از مطالب مشابه در چندین سایت، از جمله محتوای تکراری و پر کردن کلمات کلیدی (Keyword Stuffing) جریمه کند. ممکن است برای نوشتن مطالب منحصر به فرد برای عنوان و توضیحات متا هر صفحه مقداری تلاش شده باشد، اما در دراز مدت ارزش آن را دارد.

42. از هدرهای مرتبط در محتوای صفحه استفاده کنید
وب سایت شما دارای یک سری تگ هدر است که با H1 شروع و با H6 ختم می شود. فصل ها و زیرمجموعه ها با این تگ ها ارجاع داده می شوند. گوگل ساختار صفحه را با استفاده از این برچسب ها تجزیه و تحلیل کرد تا محتوای آن را بهتر درک کند.

تگ های سرفصل و زیرمجموعه باید به درستی در این بخش استفاده شود تا به درستی بهینه شود. از چندین کلمه کلیدی در هر یک از سرفصل ها استفاده کنید تا احتمال اینکه محتوای شما برای این کلمات کلیدی رتبه بندی شود به حداکثر برسد.

آدرس های صفحه باید بهینه شوند
ما کمی در مورد بهینه سازی URL صحبت کرده ایم. URL ها باید ثابت، مختصر و دارای ساختاری مانند BradCrumb باشند تا پیدا کردن آنچه به دنبال آن هستند را برای افراد ساده تر کند. با این حال، در سطح صفحه، آنها باید محتوای صفحه را نیز توصیف کنند. به عنوان مثال، “Bake-Chocolate-Cake” ممکن است URL یک وب سایت در مورد نحوه ایجاد کیک شکلاتی باشد. این عنوان بسیار بهتر از “Command-Preparation-3322” یا “Command-Preparation-3322” است.

از کلمات کلیدی معنی دار به جای اعداد و کاراکترها در URL ها استفاده کنید. حالت URL ایده آل این است که کاربر بتواند محتوای وب سایت را به تنهایی از URL استنتاج کند.

هر صفحه باید شامل حداقل چند صد کلمه از محتوای اصلی باشد.
ضروری است که هر صفحه از یک وب سایت دارای محتوایی باشد. در نتیجه، گوگل ممکن است صفحه را بی فایده بداند و معتقد باشد که این صفحه فقط به منظور فریب دادن موتورهای جستجو برای رتبه بندی بالاتر ساخته شده است. هنگام نوشتن یک صفحه در مورد یک موضوع خاص، باید حداقل چند صد کلمه در مورد آن بنویسید.

باید توجیه خاصی برای کپی شدن این مطالب از جای دیگر وجود داشته باشد، بنابراین باید اصلی باشد. علاوه بر صفحات محصول و خدمات، این توضیح مرتبط است. در حالت ایده آل، یک پست وبلاگ باید حداقل شامل 1000 کلمه در مورد موضوع مقاله باشد.

آنچه در صفحه اصلی وب سایت شما ظاهر می شود را فراموش کنید. تا زمانی که به خاطر داشته باشید که صفحه اصلی دارای یک سیستم ناوبری طراحی شده است، مشکلی ندارید.

برای هر یک از کلمات کلیدی که قصد دارید یک صفحه ایجاد کنید.
ممکن است افراد خاصی با این موضوع مخالف باشند، اما ما مزایایی در این روش می بینیم. ایده خوبی است که برای هر یک از کلیدواژه ها و عبارات مهم خود یک صفحه جداگانه ایجاد کنید. در این مورد، مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که محصول نهایی باید کاملا طبیعی به نظر برسد. افزودن کلمات کلیدی نامربوط به یک وب سایت ممکن است در واقع به رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو آسیب برساند. نگرانش نباش

استفاده از کلمات کلیدی در محتوای خود یک راه عالی برای جلب توجه خوانندگان است.

یافتن یک احمق در صفحه گوگل غیرممکن است. در نتیجه الگوریتم مرغ مگس خوار، گوگل به مترادف ها و مترادف های نزدیک توجه بیشتری می کند. استفاده مکرر از بسیاری از کلمات کلیدی در متن ایده خوبی است، اما الزامی نیست. این امر ارتباط سایت را با کلمات کلیدی که مردم جستجو می کنند بهبود می بخشد. در نتیجه گوگل سایت و برند شما را بهتر درک می کند.

اگرچه کلمات کلیدی باید به روشی طبیعی استفاده شوند. اگر این اتفاق به صورت ارگانیک رخ ندهد، گوگل شما را جریمه خواهد کرد. در نتیجه، رتبه بندی صفحه در نتیجه الگوریتم پنگوئن به شدت آسیب خواهد دید.

47. مقالات طولانی ایجاد کنید
مهم نیست یک پست چقدر طولانی باشد، به شرطی که جالب باشد. با وجود تمام توجهی که به مطالب مختصر می شود، چند کتاب الکترونیکی صد صفحه ای وجود دارد که نادیده گرفته می شوند. این را بارها و بارها دیده ایم.

بسیار مهم است که کار شما خوش ساخت و از نظر بصری جذاب باشد تا طولانی. با توجه به آمار سئو و بک لینک، محتوای طولانی تر محبوبیت بیشتری دارد. مطالب مفصل، مفید و منحصر به فرد که حداقل چند هزار کلمه طولانی است، توجه بیشتری را نسبت به محتوای چند صد کلمه ای به خود جلب می کند.

48. به طور مداوم محتوای جدید ایجاد و منتشر کنید
به روز نگه داشتن وب سایت برای گوگل مهم است. چند سال پیش، شاید شما یک وبلاگ بسیار شلوغ با هزاران ورودی در تاریخچه سایت خود داشتید. با این حال، مدتی است که کار قابل توجهی انجام نداده اید. در نتیجه، ممکن است روزانه شاهد کاهش بازدیدکنندگان وب سایت خود باشید.

یک قانون کلی خوب در اینجا این است که در انتشار مطالب عجله نکنید، بلکه تمرکز بر ارائه اطلاعات با کیفیت بالا است. در نتیجه، وبلاگ در وب سایت باید به صورت هفتگی به روز شود.

مطالب سایت باید مفیدتر باشد.
ما بارها در این مطلب تاکید کردیم که محتوای سایت باید از کیفیت عالی برخوردار باشد تا اثربخش باشد. این به این دلیل است که Google هنگام تعیین رتبه صفحه شما کیفیت محتوای شما را در نظر می گیرد. با این حال، چگونه می توانید نمره عالی مطالب را توضیح دهید؟

کاربرد یک قطعه ماده یکی از ضروری ترین شاخص های کیفیت است. مطالب شما تا چه حد به نفع مخاطبان شما خواهد بود؟ آیا اطلاعات ارائه شده به آنها دقیق است؟ چه چیزی به آنها آموزش داده می شود؟

محتوای سایت خود را هدفمندتر کنید.
محتوایی که از بقیه مطالب متمایز است به شما کمک می کند در رتبه بالاتری قرار بگیرید. اگر با وب سایت های بسیار بزرگ رقابت می کنید و می خواهید رتبه بالایی کسب کنید، ارتباط این موضوع چند برابر می شود.

با این وجود، اگر مطالب مورد نظر شما واقعاً محدود باشد و در مورد موضوعاتی بنویسید که هیچ کس به آنها علاقه ای ندارد، ممکن است کار شما مورد توجه قرار نگیرد. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) ممکن است به یک چیز خلاصه شود: شکست دادن رقبا. تمام تلاش خود را بکنید تا از این فرصت استفاده کنید.

51. مطمئن شوید که مطالب وب سایت شما همیشه به روز باشد.
موتورهای جستجو مانند گوگل به دفعات به روز رسانی وب سایت شما و همچنین نوع به روز رسانی هایی که انجام می دهید ارزش زیادی قائل هستند. ترجیح داده می شود که به طور مرتب کالاهای جدید را به صفحه اول وب سایت اضافه کنید تا اینکه فقط یک بار در سال چند کلمه را اینجا و آنجا تغییر دهید.

اگر وب سایت خود را به طور مداوم به روز نکنید، اعتبار خود را از دست می دهید. اگر مطالب جدیدی به سایت اضافه شود، کاربران به سایت بازخواهند گشت.

در صفحه 52، هر گونه اشتباه را تصحیح کنید.
ارزیابی فوری کیفیت محتوای یک صفحه به دلیل ابزارهای شناسایی گوگل امکان پذیر است. ایرادات املایی ممکن است شناسایی شوند و با استفاده از این تکنیک می توان توانایی بیان نویسنده را ارزیابی کرد.

حتی اگر محتوای یک صفحه صرفاً آموزشی باشد، گوگل آن را به دلیل اشتباهات املایی جریمه می کند. فقط چند دقیقه طول می کشد تا مطالب را بخوانید و به مشکلاتی که ممکن است بر رتبه بندی موتورهای جستجوی آن تأثیر بگذارد رسیدگی کنید. قبل از قرار دادن آن در فضای مجازی، مراقب باشید که اطلاعات را اصلاح کنید.

فایل های رسانه ای را به محتوای نوشته شده خود اضافه کنید 53.
محتوای رسانه ای باید بخشی از هر استراتژی بازاریابی محتوا (تصویر یا صدا) باشد. جذب و حفظ اطلاعاتی که به صورت بصری ارائه می‌شود، مانند عکس‌ها و ویدیوها، برای افراد آسان‌تر از خواندن آن‌ها است.

حتی اگر فقط یک تصویر اولیه باشد، هر مقاله در سایت دارای نوعی مطالب بصری است. این باعث افزایش اعتبار سایت می شود و به آن در رتبه بندی جستجو کمک می کند.

54. از مواد اضافی استفاده کنید.
وب سایت هایی که از مطالب تکمیلی برای افزایش اعتبار محتوای منحصر به فرد خود استفاده می کنند در حال یافتن موفقیت هستند. استفاده از یک ماشین حساب خودکار هزینه پروژه، چک لیست های اجباری، اینفوگرافیک ها یا کاربرگ ها ممکن است به میزان قابل توجهی توانایی های کاربر را افزایش دهد.

محتوای مکمل، حتی اگر هیچ دلیل واضحی مبنی بر استفاده از آن در الگوریتم های رتبه بندی وجود نداشته باشد، تأثیر مثبتی بر کیفیت مطالب دارد. دریافت لینک های بیشتر، واداشتن افراد به بازگشت و به اشتراک گذاری مطالب بیشتر به شما کمک می کند تا در رتبه بندی گوگل بالا بروید.

تعداد کلیک موتورهای جستجو در سایت خود را بهینه کنید
تقریباً چهل نفر در مورد این موضوع سنجیده اند.
این درست است. با این حال، ما

در اینجا باید به عمق بیشتری در مورد آن پرداخت. بر اساس آمارهای فعلی، ارتباط واضحی بین نرخ کلیک (نسبت کلیک به بازدید وب سایت در نتایج جستجو) و موقعیت سایت در صفحه نتایج جستجو وجود دارد.

CTR (نرخ کلیک) یکی از مهم ترین معیارها برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است. هنوز راه حلی برای این موضوع پیدا نشده است.

حتی اگر به اعتبار وب سایت لطمه ای وارد نکند، بهینه سازی آن برای افزایش نرخ کلیک همچنان سودمند است. در نتیجه، ممکن است CTR خود را با تشویق بازدیدکنندگان به کلیک بر روی سایت خود افزایش دهید. توضیحات متا و عنوان صفحه دو نمونه از این موارد هستند.

56. پیوندهایی را که دیگر معتبر نیستند حذف کنید.
داشتن پیوندهایی که قابل اعتماد نیستند چیزی نیست که گوگل علاقه مند به دیدن آن در وب سایت شما باشد. اگر پیوندی در وب سایت شما به صفحه نامعتبر با خطای 404 منجر شود، تجربه کاربری مطلوبی ارائه نخواهیم کرد. این نشان دهنده عدم توجه به محتوای سایت و بی توجهی به پیوندهای آن است.

شناسایی و حذف این اتصالات شکسته در سریع ترین زمان ممکن یک استراتژی ارجح است. Screaming Frog SEO Spider ابزار مفیدی برای انجام این کار است.

57. از متا تگ ها استفاده کنید
افزودن برچسب ها به محتوای سایت شما را برای بازدیدکنندگان آسان تر می کند تا آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. می توانید با استفاده از دسته بندی ها، محتوای وب سایت خود را در گروه های وسیعی سازماندهی کنید. سایر اجزای تخصصی و محتوای سایت را می توان با استفاده از برچسب ها تعریف کرد.

با این حال، شما باید احتیاط کنید تا از دوری بیش از حد خودداری کنید. به جای آن از تگ های گسترده تر استفاده کنید، و تنها در صورتی که زیر مجموعه اطلاعات کافی برای تضمین آنها را داشته باشد. ایده خوبی نیست که در این بخش با تأثیر برچسب ها بر سئو آشنا شوید.

58. از لیست های گلوله دار و شماره دار استفاده کنید.
برای جذب بازدیدکنندگان، بهتر است از لیست های گلوله ای و شماره گذاری شده استفاده کنید. لطفاً در نظر داشته باشید که هر بازدیدکننده سایت وقت یا حوصله خواندن کل متن را ندارد. درصد زیادی از مردم متن صفحه را مرور می‌کنند و تنها بر مهم‌ترین عناصر تمرکز می‌کنند.

در نتیجه می توانند موضوع را بهتر درک کنند و با استفاده از لیست ها در زمان صرفه جویی کنند. در نتیجه، کاربران در نتیجه این رویکرد روشمند، تجربه مثبت تری به دست می آورند. علاوه بر این، می توانید از تگ H2 برای ایجاد زیرعنوان با کلمات کلیدی ثانویه استفاده کنید.

59. اطمینان حاصل کنید که تغییر مسیرهای 301 به درستی اجرا شده است.
تغییر مسیر 301 را می توان به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار داد که بسیاری از آنها به بهینه سازی موتور جستجو مربوط می شود. به عنوان مثال، اگر شما نیاز به حذف یک صفحه در سایت خود دارید، تغییر مسیر 301 به آن صفحه ممکن است آن را به صفحه جدیدی هدایت کند.

این امر به نظارت موتورهای جستجو هشدار می دهد که صفحه قدیمی با صفحه جدید جایگزین شده است. مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که ایجاد این تغییر مسیرها یک روش ساده است.

60. اشتباهات 404 را تصحیح کنید.
هنگامی که کاربر سعی می کند به صفحه ای در وب سایتی دسترسی پیدا کند که وجود ندارد یا ممکن است حذف شده باشد، خطای 404 نمایش داده می شود. در شرایط خاص، ممکن است مشکل سرور سایت مقصر باشد، اما در اکثر موارد، صفحه منتقل شده یا حذف شده است.

این وضعیت نیاز به راه حلی دارد که تأثیر منفی بر تجربه کاربر نداشته باشد. اگر کاربر هاچ بک نمی تواند با صفحه سفید تعامل داشته باشد، گزینه خوبی نیست. به منظور بهبود سئوی وب سایت خود، می توانید این URL ها را تغییر دهید یا به سایر سایت های مرتبط تغییر دهید.

انتشار پست های مهمان در وب سایت های مربوطه برای لینک سازی (شماره 61).
میزان و مکان بک لینک هایی که به سایت شما اشاره می کنند، دو عامل مهم در عملکرد سئو هستند. اعتبار دامنه وب سایت شما کاملاً به این مشکل وابسته است، اما این بدان معنا نیست که شما باید به طور غیرمسئولانه پیوندهایی برای وب سایت ایجاد کنید.

یک استراتژی برای دریافت لینک به سایت خود این است که مقالات مهمان را در وب سایت های دیگر بنویسید و پیوندی به سایت خود وارد کنید. اگر یک وبلاگ تجاری یا یک انجمن گفتگوی فعال دارید، ممکن است در نظر داشته باشید که یک مقاله مهمان برای انتشار ارسال کنید.

مقالات مهمان را در وب سایت های با رتبه بالا ارسال کنید
پست مهمان در وب سایت های معتبر با افزایش تجربه و شهرت کسب و کار شما اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. اگر چنین مطالبی را منتشر کنید بیشتر مورد توجه قرار خواهید گرفت. وقتی نوبت به توسعه محتوا و پیوند می رسد، وبلاگ های کوچک در حوزه تخصصی شما ممکن است مکان های خوبی برای شروع باشند. با این حال، نفوذ آنها به طور کلی محدود است.

از آنجایی که این وب سایت های پربازدید دارای سطح بالاتری از اعتبار هستند، اعتبار پست مهمان احتمالاً بالاتر خواهد بود.

63. طیف وسیع تری از فرصت های پست مهمان را در نظر بگیرید.
پس از مدتی، متوجه تأثیرات خوب وبلاگ نویسی مهمان در وب سایت های با کیفیت خواهید شد. با این حال، متوجه خواهید شد که با افزایش تعداد این مقالات، این تمایل دیگر تأثیر زیادی نخواهد داشت. در بیشتر موارد، دریافت سه اتصال از یک وب سایت تنها چیزی است که لازم است.

در واقع، افزایش تعداد ورودی های وبلاگ برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) خوب است.

بیشتر، اما نه همه، در جذب ترافیک موفق خواهند بود. بنابراین ترجیح داده می شود برای بالا بردن شهرت خود در سایر وب سایت ها پیوند ایجاد کنید.

64. در صفحات باکیفیت وب سایت خود بک لینک بسازید
صفحات مختلف یک وب سایت دارای سطوح مختلف قابل اعتمادی در مورد اجازه دادن به بک لینک ها هستند. به عنوان مثال، اگر می خواهید ترافیک بیشتری به سایت خود داشته باشید، می توانید به وبلاگ های دیگر پیوند دهید. پیوندی به وب سایت شما باید در صفحه ای که به نام تجاری شما اختصاص داده شده است قرار داده شود.

اعتبار سایت شما با بک لینک هایی که در صفحات سایت هایی که در ابتدا به سایت شما متصل هستند و صفحات اصلی سایت محسوب می شوند ظاهر می شود افزایش می یابد.

برای اطمینان از اینکه لینک به درستی کار می کند، صفحه مورد نظر را انتخاب کنید.
در ساخت لینک، اتوریتی هم به دامنه و هم به سطح صفحه منتقل می شود. دامنه سایت شما و به طور دقیق تر، صفحات جداگانه آن، از بک لینک سایت دیگری بهره می برند. البته هر چه تعداد بک لینک های بیشتری برای یک صفحه خاص در وب سایت خود داشته باشید، رتبه صفحه شما در موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود.

سئو و لینک بیلدینگ ممکن است برای تقویت یکی از کالاها یا خدمات وب سایت شما استفاده شود، مثلاً اگر بازده سرمایه گذاری بیشتری نسبت به سایرین داشته باشد. اگر زیاده روی کنید ممکن است گوگل فکر کند که در این کار زیاده روی کرده اید. بنابراین نیاز به یک استراتژی توسعه لینک متنوع را نادیده نگیرید.

66 دستورالعمل وجود دارد که هنگام استفاده از متون درون خطی باید رعایت کنید، از جمله:
در ساخت لینک، متن لنگر یا عبارت لینک های شما بسیار مهم است. قبل از الگوریتم پاندا (2011)، فریب گوگل برای استفاده از بک لینک با متن لنگر یکسان، یک روش استاندارد بود. در آن روزها، متن لنگر از یک کلمه کلیدی تشکیل شده بود.

علیرغم اینکه امروزه این تکنیک از نظر تئوری نگران کننده نیست، در صورت استفاده بیش از حد از آن باید اجتناب کرد. جدا از این واقعیت که گوگل از آن برای شناسایی لینک های اسپم استفاده می کند. تشخیص این نوع فعالیت ها برای گوگل به قدری آسان است که تشخیص آن برای آنها تقریبا غیرممکن است. خروج از جریمه های گوگل بسیار سخت است، بنابراین باید به هر قیمتی از انجام این کار اجتناب کنید.

این بدان معناست که انکر تکست ها و انواع کلمات کلیدی روش های کاملا قابل قبولی برای لینک دادن به صفحات مختلف سایت هستند. فقط در صورت استفاده از این روش می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

به طور استراتژیک از تگ های نوفالو در محتوای خود استفاده کنید
اگر به طور منظم از آنها استفاده کنید، وب سایت شما از مقالات مهمان که هیچ ارتباطی با بهینه سازی موتور جستجو ندارند سود خواهد برد. افزایش ترافیک ارجاع، برندسازی و شهرت تنها تعدادی از مزایا هستند.

اگر می خواهید قطعات مهمان را به طور منظم بنویسید، بهتر است لینک های نوفالو را در برخی از آنها قرار دهید. در این شرایط، بک لینک های شما به عنوان نمونه ای از تبادل بک لینک دیده نمی شوند و به صورت معمولی دیده می شوند. همچنین می‌توانید از تگ Nofalo برای اضافه کردن لینک‌هایی به سایر وب‌سایت‌های خارجی مشکوک استفاده کنید.

68. به سرعت دریافت بک لینک توجه کنید.
تعداد بک لینک هایی که یک وب سایت در روزهای اولیه دریافت می کند به تدریج با گذشت زمان کاهش می یابد. شایان ذکر است که گوگل از این سرعت به عنوان معیاری برای محبوبیت یک قطعه اطلاعات استفاده می کند.

به همین دلیل، مهم است که به یاد داشته باشید که در مقاطع زمانی خاصی به مطالب قدیمی سایت پیوند داده شود. این اطمینان حاصل می کند که مطالب شما همیشه توسط Google اعتبار داده می شود.

ویکی پدیا مکان خوبی برای قرار دادن پیوند به وب سایت شما است.
در نتیجه، دریافت بک لینک از ویکی‌پدیا تأثیر قابل‌توجهی بر سئوی شما خواهد داشت. به منظور تبلیغ وب سایت خود، می توانید ویکی پدیا را به روز کنید تا پیوندهایی به آن اضافه شود.

این واقعیت را در نظر بگیرید که جمعیت فعال ویکی‌پدیا نسبت به محتوای آن کاملاً حساس هستند و اگر پیوند شما به اندازه کافی مهم نباشد، حذف خواهد شد.

70. بک لینک های مضر به وب سایت خود را شناسایی و حذف کنید.
بک لینک ها به یک تجارت سئو ممکن است همه سودمند نباشند اگر پیوندی برای آنها ایجاد کرده باشید. در نتیجه، احتمالاً رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو آسیب خواهد دید. اگر تعداد لینک های غیرعادی بیش از حد باشد، گوگل سایت شما را جریمه می کند.

در نتیجه، بهتر است بک لینک های سایت خود را به طور منظم بررسی کنید. ممکن است لیستی از بک لینک هایی که به وب سایت شما اشاره می کنند از کنسول جستجوی گوگل دریافت کنید و تجزیه و تحلیل بیشتری روی داده ها انجام دهید. بک لینک های اسپم در صورت یافتن باید حذف یا غیرفعال شوند.

وقتی پیوندی قابل حذف نیست، به آن وصل نشوید.
گاهی اوقات با بک لینک هایی مواجه می شوید که نمی توانید آنها را حذف کنید. ابزار Disavow گوگل در این مواقع قابل استفاده است. فقط در صورتی از این برنامه استفاده کنید که سایر روش های حذف بک لینک های ناخواسته شکست خورده باشند.

از تبادل لینک به هر قیمتی اجتناب کنید.
به منظور دستکاری الگوریتم رتبه بندی گوگل، تعویض بک لینک یک تاکتیک رایج است. تبادل لینک زمانی است که دو وب‌سایت با شرایط یکدیگر موافقت می‌کنند و تلاش می‌کنند به یکدیگر پیوند بزنند تا رتبه‌بندی موتورهای جستجوی خود را بهبود بخشند. اگر اقدام کنید،
اگر قبلاً این پیوندها را منتشر کرده اید، باید از تگ Nofalo استفاده شود.

ارزش بک لینک حداقل خنثی یا حتی جریمه می شود اگر گوگل احساس کند که بک لینک

تبادل nk ساختگی است.

73. بک لینک های وب سایت های رقبای خود را بررسی کنید.
ببینید رقبای شما از کجا با استفاده از ابزارهایی مانند Site Explorer بک لینک دریافت می کنند. یک وب سایت با بک لینک های زیاد به چه نوع اطلاعاتی متصل می شود و این لینک ها چقدر معتبر هستند؟

کاری را که آنها می توانند انجام دهید و احتمالاً از آن پیروی خواهید کرد. کپی کردن تاکتیک های لینک سازی وب سایت های دیگر بهترین ایده نیست، اما ممکن است ابزار مفیدی در جستجوی بهترین طرح برای وب سایت خود باشد.

74 درصد نقل قول های محلی درست است.
اگر شما یک استناد از سایت خود بدون لینک ارائه دهید، اعتبار سایت شما در سئوی محلی بسیار افزایش می یابد. به عنوان یک قاعده کلی، اطلاعات مربوط به شما، مانند نام تجاری یا آدرس یا شماره تلفن شما، در سایر وب سایت ها در این دسته قرار می گیرد.

یک گزینه هوشمند این است که نام خود را در اینترنت جستجو کنید و وب سایت هایی را که مکان شما را نشان می دهند پیدا کنید. در نهایت، اطلاعاتی را که ارائه کرده‌اید بررسی کنید و هر مشکلی را به مدیر سایت اطلاع دهید.

در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو، نقل قول های محلی مهمتر از کمیت هستند، بنابراین نگران ساخت تعداد زیادی از آنها نباشید. اعتبار و دیده شدن هر دو توسط این نقل قول ها افزایش می یابد. آدرس وب سایت خود و همچنین موقعیت مکانی و شماره تلفن آن را در وب سایت های مناسب ارسال کنید.

زمانی که می‌خواهید وب‌سایت خود را در آنجا فهرست کنید، بهتر است با شناخته‌شده‌ترین دایرکتوری‌ها شروع کنید. بیشتر این پلتفرم‌ها رایگان هستند و در نهایت هزینه‌ای ناچیز برای گنجاندن آیتم دریافت می‌کنند.

این مهم است که کاربران را تشویق کنید تا بازخورد خود را ارائه دهند.
بسیاری از این فهرست‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا ارزیابی‌های خود را از مؤسساتی که بازدید کرده‌اند منتشر کنند. به منظور رتبه بالاتر در نتایج جستجوی محلی گوگل، نظرات مطلوب تری در این پلتفرم ها داشته باشید. برای این کار کمی وقت بگذارید و از بازدیدکنندگان خود بخواهید که بازخورد خود را ارسال کنند.

یکی از راه‌های ترویج واکنش‌ها و نظرات اضافی، تشکر از افرادی است که نظرات مثبتی را منتشر می‌کنند و به نظرات بد پاسخ می‌دهند.

77. مطالبی را که مردم می خواهند بخوانند منتشر کنید.
می‌توانید از متا تگ‌ها برای تشویق سایر کاربران و مدیران وب‌سایت‌ها به انتشار پیوند شما به جای استفاده از پیوندهای اضافی استفاده کنید. با این حال، اگر کار شما مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد، ممکن است در تعداد زیادی به اشتراک گذاشته شود.

محبوبیت یک مقاله با عواملی مانند افزودن اطلاعات اضافی به آن، نوشتن به زبان ساده و تبلیغ آن در رسانه های اجتماعی افزایش می یابد.

این یک راه هوشمندانه برای استناد به کسی است.
اگر شما آن را در وب سایت خود منتشر کرده اید و اغلب مورد بازدید قرار می گیرد، ممکن است هوشمندانه از مصرف کنندگان درخواست کنید که مطالب وب سایت شما را در مطالعه خود ذکر کنند. در انجام این کار، آنها ممکن است وسوسه شوند.

به عنوان مثال، می‌توانید در پایان مطالب، در صورت استفاده از اطلاعات موجود در این محتوا، مؤدبانه درخواست کنید که منبع درج شود.

79. صبر کنید تا ثمره زحمات شما به ثمر برسد.
اگر می خواهید مزایای لینک بیلدینگ را ببینید، باید زمان و تلاش خود را صرف کنید. حتی در حالی که لینک بیلدینگ یک استراتژی بلند مدت است، همیشه باید با احتیاط از آن استفاده کرد.

80. به محبوب ترین مقالات سایت نگاه کنید.
از Google Analytics برای پیگیری محبوب ترین محتوای خود استفاده کنید. وقتی صحبت از بازدیدکنندگان سایت می شود، چه نوع موادی بهتر عمل می کند؟ از بین همه منابع خارجی، کدام یک بیشترین بازدیدکننده را داشته است؟ چند بک لینک برای جنبه خاصی از فهرست محتوا ایجاد شده است؟

به این سوالات پاسخ دهید و از نتایج آن در تولید محتوای آینده استفاده کنید.

81. حساب های رسانه های اجتماعی خود را بهینه کنید
قابل اعتماد بودن دامنه وب سایت شما با بهینه سازی حساب های رسانه های اجتماعی بهبود نمی یابد. با این حال، احتمال ایندکس شدن صفحات رسانه های اجتماعی شما توسط موتورهای جستجو را افزایش می دهد. به عنوان مثال، اگر از کلمات کلیدی مناسب در نمایه فیس بوک خود استفاده کنید، شانس بیشتری برای نمایش در برخی از نتایج جستجو (هم در گوگل و هم در فیس بوک) خواهید داشت.

علاوه بر این، اگر در شبکه های اجتماعی حضور قوی دارید، نام برند شما در نتایج جستجو ظاهر می شود. این بدان معناست که در هر جستجوی نام خود، چند نتیجه برتر را کنترل خواهید کرد. در نتیجه، سعی کنید برای خدمات از قبل موجود ثبت نام کنید و شرح کاملی از کسب و کار خود ارائه دهید.

دسترسی کاربران به شبکه های اجتماعی خود را تسهیل کنید
این بلافاصله بر رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو تأثیر نمی گذارد. اما با وجود این شرایط، مطالب شما شانس بیشتری برای اشتراک گذاری خواهد داشت که باعث افزایش دید می شود. امتیاز سایت شما ممکن است تحت تأثیر تعداد اشتراک‌گذاری‌ها و لینک‌هایی باشد که در رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کند.

بودن.

از اتصالات شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا به دیگران اطلاع دهید که در هر پلتفرم کجا فعال هستید. ممکن است با قرار دادن پیوندهایی به شبکه های اجتماعی در فوتر و نوار کناری سایت و همچنین در انتهای پیام های ایمیل به هدف خود نزدیک شوید.

با گنجاندن نمادهای اشتراک آسان در محتوای خود، بینندگان را تشویق کنید تا در کانال های رسانه های اجتماعی شما مشترک شوند (نقطه 83 را ببینید). در بیشتر موارد، حتی اگر شخصی کار شما را دوست داشته باشد، تا زمانی که انجام این کار برای او آسان نباشد، این خبر را منتشر نمی کند.

ساختن این نمادها بسیار ساده است، بنابراین دلیلی وجود ندارد. در وب‌سایت رادزاد، در سمت چپ هر صفحه (و پایین در نسخه موبایل) می‌توانید شبکه‌های اجتماعی و پیوندهای پیام را مشاهده کنید.

پیوندها به مطالب سایت باید تا حد امکان به اشتراک گذاشته شوند.
مهمترین مزیت شبکه های اجتماعی امکان انتشار مطالب وبلاگ شما در بین مخاطبان گسترده است که باعث افزایش دید محتوا و افزایش احتمال به دست آوردن لینک می شود. هر مطلبی را که می نویسید در وب سایت خود و در تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید.

علاوه بر این، وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید لینک‌هایی را برای دیدن دیگران ارسال کنید. به محض تولید مطالب جدید، می توانید از این لیست برای توزیع آن در همه این سایت ها استفاده کنید.

85. مردم را تشویق کنید تا در مورد کار شما صحبت کنند.
می توانید از بازدیدکنندگان وب سایت و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی خود بخواهید مطالب شما را با احترام به اشتراک بگذارند. مطمئن شوید که تمرکز این درخواست بر روی بهترین مطالب سایت است. به این ترتیب، شاهد افزایش تعداد فالوورها و اشتراک‌گذاری‌ها خواهید بود.

86. از رسانه های اجتماعی برای انتشار مطالب قدیمی سایت استفاده کنید.
هیچ محدودیتی برای میزان محتوایی که ممکن است در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید وجود ندارد. شما می توانید محتوای قدیمی خود را از این طریق تغییر کاربری داده و تغییر کاربری دهید. مهم است که چیزهایی را از گذشته انتخاب کنید که زمینه تاریخی روشنی ندارند.

برای حفظ ارتباط با افراد تأثیرگذار تلاش کنید
اینفلوئنسرها در شبکه‌های اجتماعی افرادی هستند که در حوزه‌های مربوطه خود دارای فالوورهای زیاد و درجه بالایی از اقتدار هستند. فقط با معرفی شما، ممکن است صدها مشتری جدید جذب کنند. در نتیجه، افراد بیشتری از این گونه آگاه می شوند و تعداد طرفداران شما افزایش می یابد.

نظری ارسال کنید، در یک مکالمه شرکت کنید یا محتوای افراد با نفوذ را به اشتراک بگذارید. برای مردم انگیزه ایجاد کنید تا محتوای سایت شما را به اشتراک بگذارند. ممکن است با جلب نظر آنها و جلب علاقه آنها، در معرض دید و پیوندهای بیشتری قرار بگیرید.

از اینفلوئنسرها به نفع خود استفاده کنید
به جای نزدیک شدن به اینفلوئنسرها و درخواست مطالب، با آنها همکاری کنید. به عنوان مثال، انجام یک مصاحبه یا ارائه اطلاعات در مورد یک تحقیق ممکن است به شما امتیاز بدهد. اگر این کار را به این صورت انجام دهید، احتمالاً مورد توجه قرار خواهید گرفت و این مزایای خود را خواهد داشت.

9. به دنبال فرصت های تازه برای به دست آوردن فداییان بیشتر باشید.
یک استراتژی آسان برای جذب افراد جدیدی که به کسب و کار شما علاقه مند هستند، استفاده از رسانه های اجتماعی است. ممکن است سعی کنید با تبدیل شدن به یکی از طرفداران شرکت های مرتبط توجه آنها را جلب کنید. برای مثال، می توانید آنها را در توییتر دنبال کنید. معمولاً این افراد در نتیجه تلاش شما صفحه شما را دنبال می کنند.

فعالیت گسترده بهترین راه برای ملاقات با افراد جدید است.
ممکن است با افزایش مشارکت خود در رسانه های اجتماعی، فالوورهای جدیدی جذب کنید. در این زمینه، “فعالیت” به هر اقدامی اطلاق می شود که در رابطه با مخاطبان رسانه های اجتماعی شما انجام شود.

به عنوان مثال، تشکر از دیگران برای کلمات محبت آمیز آنها کار خوبی است. ممکن است با شرکت در بحث های آنلاین مرتبط، بازدیدکنندگان جدید زیادی را به سایت خود جذب کنید. ابتکارات بیشتر در این جهت منجر به پیروان بیشتر خواهد شد.

ویدیوهای خود را در وب سایت های اشتراک گذاری ویدیو بهینه کنید
گوگل و سئو بخش عمده ای از محتوای این مقاله را تشکیل می دهند. بیش از دو سوم جستجوهای جهان در گوگل انجام می شود. از طرف دیگر، سایر موتورهای جستجو باید بهینه شوند. به عنوان مثال، یوتیوب از یک سیستم منحصر به فرد رتبه بندی ستاره استفاده می کند. این الگوریتم با الگوریتم گوگل قابل مقایسه است و بر کیفیت مطالب، عنوان و توضیحات خود ویدیو متکی است.

نحوه ظاهر شدن این فیلم ها در نتایج جستجوی گوگل مستقیماً با میزان بهینه سازی آنها مرتبط است. یوتیوب و سایر پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدیو مکان‌های عالی برای انتشار منظم و بهینه‌سازی برای آنها هستند.

برندسازی شخصی باید توسعه یابد.
رسانه‌های اجتماعی ممکن است مکانی فوق‌العاده برای ایجاد برندهای شخصی برای کسب و کار شما، مانند خودتان یا یکی از کارمندانتان باشند. برای اینکه از زحمات خود بهره مند شوید، باید این کار را انجام دهید. در نتیجه اشتراک گذاری مطالب شما به روش های مختلف، افراد بیشتری از پست های شما آگاه خواهند شد.

اقدامات درمانی
در بخش‌های قبلی این مقاله، به لزوم گنجاندن کلمات کلیدی در متن پرداختیم. برای ارتقاء رتبه ها باید از این استراتژی استفاده کنید. با این حال، اگر مراقب نباشید، ممکن است بیش از حد بهینه سازی کنید. روی کلم تمرکز کنید
افزایش استفاده از آن ممکن است کلیدی باشد. برای جلوگیری از استفاده ناخواسته از محتوا، همیشه قبل از قرار دادن آن به صورت آنلاین آن را بررسی کنید.

تعداد لینک های مرتبط با هرزنامه را کاهش دهید

در وب سایت شما
سایت های اسپم وب سایت هایی هستند که از روش های غیرقانونی در صفحات خود استفاده می کنند. وب سایت ها را می توان بدون اطلاع مالک هک کرد، علیرغم اینکه ممکن است در حال حاضر ایده هوشمندانه ای به نظر برسد. همانطور که در مثال های بالا مشاهده می شود، هکر در این صفحات به سایر وب سایت ها متصل شده است.

در صورت هک شدن سایت، گوگل ممکن است به کاربران خود هشدار دهد. اگر این اتفاق بیفتد، ترافیک وب سایت شما به شدت کاهش می یابد. رفع مشکل هک در یک وب سایت ممکن است زمان طولانی و هزینه زیادی را صرف کند. در نتیجه باید اقداماتی را برای محافظت از وب سایت خود در برابر هکرها انجام دهید.

9. روش های همکاری با فروشندگان و حامیان مالی را ترویج دهید
حامیان مالی خود، سیستم های بازاریابی وابسته، و هر محصولی را که برای بررسی رایگان در وب سایت خود در دسترس است، به اطلاع عموم برسانید تا بازدیدکنندگان از آنها مطلع شوند. گوگل در چند سال اخیر تغییرات زیادی در سیاست های خود ایجاد کرده است که اگر یکی از آنها را زیر پا بگذارید، مشمول جریمه می شوید.

به عنوان مثال، فرض کنید یک تبلت به شما داده می شود تا به صورت رایگان ارزیابی کنید. ترجیحاً دلیل و نحوه دریافت این قرص را در متن مرور خود توضیح دهید. پیوندهای حمایت شده با Attribute هنگام پیوند دادن به وب سایت رایانه لوحی بهترین کار را دارند.

به هر قیمتی باید از تغییر مسیر غیراصولی اجتناب شود
صاحبان وب‌سایت‌ها زمانی که از محبوب‌ترین سایت‌های خود بازدید می‌کردند، بازدیدکنندگان خود را به صفحه محصول هدایت می‌کردند تا فروش خود را افزایش دهند. در نتیجه، تعداد بازدیدکنندگان صفحه محصول افزایش یافت.

این ناقض شرایط خدمات گوگل است و در نتیجه مردم اعتماد خود را به شرکت شما از دست خواهند داد. به دلیل مجازات های سختی که گوگل برای این نوع رفتارها اعمال می کند، باید دو بار در مورد آن فکر کنید. بلافاصله از شر هرگونه تغییر مسیری که در سایت خود مشاهده می کنید خلاص شوید.

تبلیغات باید در مناطق مناسب آنلاین قرار داده شود
استفاده از بنرهای تبلیغاتی در وب سایت جای نگرانی ندارد. با این حال، تبلیغات بخش بزرگی از درآمد گوگل را تشکیل می دهد. البته توجه به این نکته ضروری است که هم نوع تبلیغ و هم زمان نمایش آن بر تجربه کلی کاربر تأثیر دارد. به عنوان مثال، در فوتر یا نوار کناری، برای تبلیغ محصولات مرتبط با محتوای صفحه عالی است. خسته کردن بازدیدکنندگان خود با تبلیغات پاپ آپ مکرر باعث کاهش تجربه آنها در سایت شما و همچنین رتبه آنها در نتایج جستجوی Google می شود. کاربران هدف نهایی این موقعیت هستند و چیزی بیش از یک مکان در نتایج جستجو است.

98. چیزهایی را که به طور خودکار تولید می شوند تولید نکنید.
اگرچه بسیاری از وب مسترها اهمیت تولید محتوا را درک می کنند، بسیاری از آنها در اختصاص زمان و منابع لازم برای انجام این کار مردد هستند. گزارش شده است که برخی از افراد از مقالات بی کیفیت ایجاد شده توسط روبات ها خوشحال هستند. حتی برخی از آنها قبل از قرار دادن آن در وب سایت به عنوان محتوای جدید و منحصر به فرد، متن را تغییر می دهند و چند کلمه را با مترادف آنها جایگزین می کنند. در نتیجه، الگوریتم جستجوی پاندا گوگل برای شناسایی این نوع مواد مناسب است. جریمه وب سایت بر اساس نتایج این شبیه سازی ها خواهد بود.

99. استفاده از متا تگ ها را به حداقل برسانید
استفاده نادرست از متا تگ ها ممکن است عواقب بلندمدتی داشته باشد. استفاده از کلمات کلیدی در متا تگ ها یک روش معمول در هنگام توصیف اطلاعات است. تگ های متا اغلب دارای محدودیت های طول کاراکتر هستند. از سوی دیگر، استفاده نادرست از کلمات کلیدی در متا تگ ها ممکن است کلمات کلیدی مورد نظر شما را به دلیل در دسترس بودن متا تگ ها برای کاربران و همچنین غیرطبیعی بودن آن توسط گوگل، کلمات کلیدی هدف شما را به رقبای خود نشان دهد. آنها پنهان نیستند. اگر به کدهای HTML نگاه کنید، آنها را خواهید دید.

در صورت دریافت جریمه، می توانید درخواست کنید که سایت مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد.
استفاده از تمام پیشنهادات این پست عملاً تضمین می کند که سایت شما مجازات نخواهد شد. حتی اگر شرکت سئوی شما تکنیک های اشتباهی را انتخاب کند یا از ابزارهای اشتباه استفاده کند، تقریباً همیشه باعث جریمه سایت شما می شود. اگر این جریمه دستی است، می توانید پس از اصلاح موارد، درخواست کنید که گوگل سایت را بررسی کند.

101 قانون طلایی موفقیت ارزیابی انجام دهید، یادداشت برداری کنید، تنظیمات را انجام دهید و سپس روند را تکرار کنید.
از نظر سئو، رویکرد انتقادی تر از این وجود ندارد که اکثریت قریب به اتفاق وب سایت ها از آن استفاده می کنند. این یک تاکتیک شناخته شده سئو است و اگر به آن پایبند باشید، از مزایای آن بهره مند خواهید شد. تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد وب سایت خود جمع آوری کنید، بفهمید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست، سپس رویکرد خود را بر اساس آن تغییر دهید. ارتباط مستقیمی بین پیشرفت انجام شده در یک جهت خاص و پیشرفت کلی وجود دارد.

علیرغم آنچه شما فکر می کنید، این لیست شامل تمام دارایی های شما نمی شود. عوامل رتبه‌بندی ناچیز که هنوز توسط Google کشف یا عمومی نشده‌اند عبارتند از، اما محدود به این موارد نیست: موضوع این پست مستلزم دقت ما بود.

اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب دیگر

آموزش سئو

آموزش سئو برای مبتدیان – نحوه عملکرد موتور های جستجو

در این آموزش سئو مبتدی، به معرفی نحوه عملکرد موتورهای جستجو می پردازیم و مفاهیم کراول گوگل، ایندکس صفحات در گوگل و مفهوم رتبه بندی در موتور جستجو را برای شما عزیزان مطرح میکنیم. پیشنهاد میکنیم در صورتی که با مفاهیم سئو سایت آشنایی ندارید، حتما این مقالات را بخوانید: آموزش سئو برای مبتدیان – …

سئو خارجی چیست
سئو سایت

سئو خارجی چیست

منظور از سئو خارجی چیست و چرا مهم‌ترین نوع سئو است. تولیدکنندگان محتوا که محتوای سایت را توسعه می دهد، هیچ شناختی از سئو ندارد