دیجیتال مارکتینگ به سبک حرفه ای | مستر وب سئو

چرا یک ایمیل سازمانی برای یک شرکت خوبه ؟

ایمیل شرکتی چیست و چرا برای هر کسب و کاری ضروری است؟
ایمیل سازمانی چیزی بیش از یک شبکه ارتباطی داخلی نیست. به عبارت دیگر، صندوق پست الکترونیکی سازمان و نام دامنه شما. مانند یک محل کار معمولی، تماس بین مدیریت، امور مالی، تجارت و فروش، خدمات و پشتیبانی و پشتیبانی فنی از طریق تلفن و مکاتبات کتبی انجام می شود. در یک شرکت معاصر، دستگاه های الکترونیکی به عنوان یک جایگزین عملی برای ارتباطات و سازمان عمل می کنند. تفویض می شوند.

آدرس ایمیل شرکت اغلب به صورت زیر است: info @ your domain.com.

به جای عبارت اطلاعات، می‌توانید از نام بخش‌های مختلف داخل شرکت خود مانند پشتیبانی، مدیریت و فروش استفاده کنید. نام دامنه و پسوند با نام دامنه اینترنتی و پسوند کسب و کار یا شرکت شما مطابقت دارد.

چرا داشتن ایمیل تجاری ضروری است؟
ارتباط بخش‌های داخلی سازمان از یک سو و تجارت هر بخش با مشتریانش از سوی دیگر
امروزه همه از یک ارائه دهنده ایمیل رایگان مانند گوگل، یاهو یا هات میل استفاده می کنند. نام کاربری و نام دامنه خود را دارد (gmail.com، yahoo.com)، اما …
چرا سازمان، شرکت یا کسب و کار شما باید آدرس ایمیلی داشته باشد که با نام دامنه شما یکسان باشد و به برند شما اشاره دارد؟ به واسطه…
از یک طرف، ایمیل سازمانی اعتماد و برند شما را نزد مصرف کنندگان ایجاد می کند. از سوی دیگر، با طبقه بندی واحدهای سازمانی و دادن یک آدرس ایمیل منحصر به فرد به هر بخش، جمع آوری داده ها و تقسیم کار را تا حد زیادی ساده می کند. به علاوه…
بخش هایی مانند مدیریت، فروش، خدمات پس از فروش و پشتیبانی، که همگی دارای آدرس ایمیل شرکتی خاص خود هستند، به مصرف کنندگان کمک می کنند تا تعهدات خود را هنگام نامه نگاری به شرکت درک کنند و همچنین به کارکنان شما در ارائه خدمات تخصصی کمک می کنند. به شرح زیر: support@matson.online، administrative@vweb.ir، و sales@myshop.com.
ایمیل شرکتی ابزاری بسیار موثر برای مدیریت گردش کار در مشاغل است.
ایمیل شرکتی دارای چندین مزیت نسبت به راه حل های سنتی تر است.
صرفه جویی در هزینه در برنامه های ایمیل
با حذف سیستم کاغذی، صندوق پست الکترونیکی شرکتی همچنین هزینه مواد مصرفی را کاهش می دهد، هزینه کارکنان را کاهش می دهد و مهمتر از همه به حفظ محیط زیست کمک می کند.
هزینه به اشتراک گذاری و گردش اطلاعات در داخل و خارج از شرکت بسیار کم است، اما بازده بسیار بالا است.
مزایای فناوری ایمیل شرکتی
پلت فرم الکترونیکی حروف را با سرعت و دقت بسیار بالایی حمل می کند.
توانایی ایجاد روال های برنامه نویسی کامپیوتری نیز به خودکارسازی رویه های اداری کمک می کند و مهمتر از آن، به عنوان پایه ای برای استفاده از هوش مصنوعی عمل می کند. وجود نرم افزار هوشمند در شرکت ها در حال حاضر به عنوان یک مزیت رقابتی تلقی می شود و ممکن است به زودی به یک تعهد نظارتی تبدیل شود.
همراه با پیام‌های متنی، انواع اقلام الکترونیکی از جمله تصاویر، فیلم‌ها، فایل‌های صوتی و نمودارها ممکن است بدون دردسر منتقل شوند.
بایگانی نامه ها، پیگیری پیوست ها و دسترسی به تاریخچه ارتباطات ساده است. یک گیگابیت حافظه کامپیوتر ممکن است محتویات چندین سال مکاتبات شرکت را ذخیره کند.
مزیت دیگر این سیستم ها در دسترس بودن ابزارهای مدیریت ایمیل قوی مانند Microsoft Outlook است.
توانایی مدیریت و برقراری ارتباط از طریق ایمیل شرکتی
اشتراک‌گذاری نامه‌ها و فایل‌ها در میان هر تعداد کارمند و حتی تعداد زیادی مشتری، ساده و ارزان است.
بازاریابی ایمیلی و بازاریابی اینترنتی نشان دهنده موفقیتی است که یک بار در یک نسل در تبلیغات در این زمینه وجود دارد.
با محدود کردن دسترسی کاربران به نامه ها و مطالب مسیریابی به گیرندگان از طریق مسیرهای مجزا و اختصاصی برای هر کاربر، مدیران ممکن است به طور مؤثر تقسیم کار، امنیت اطلاعات و امور سازمانی را مدیریت کنند.
از ایمیل برای افزایش امنیت استفاده کنید.
حفظ امنیت نامه و اطلاعات در سیستم های دیجیتال قابل اعتمادتر از سیستم های کاغذی است. اگرچه برخی از کاربران بر این باورند که هکرها می‌توانند پلتفرم شبکه را هدف قرار دهند و داده‌ها را به سرقت ببرند، اما واقعیت این است که با رعایت اصول مهندسی شبکه، ساخت لایه‌های امنیتی و رمزگذاری فایل‌ها، احتمال ورود خارجی به این سیستم‌ها بسیار کم است. کمتر از سیستم های غیر دیجیتال و معمولی.
صندوق های ایمیل شرکتی در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند.
اولین رویکرد ایجاد یک ایمیل شرکتی است.
1- از حساب های ایمیل موجود در بسته هاست اولیه استفاده کنید.
امروزه همه هاست های وب و ارائه دهندگان سرور مجازی تعداد نامحدودی صندوق ورودی ایمیل را به عنوان یک ویژگی استاندارد در برنامه های خود قرار می دهند.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل دستورالعمل همراه با خرید هاست یا سرور خود را بخوانید تا نحوه تنظیم ایمیل شخصی و تجاری خود را بیاموزید.

نحوه ایجاد ایمیل از کنترل پنل
برای شروع، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد حساب سی پنل خود شوید.
به حساب های ایمیل بروید
اکنون، ایمیل خود را یک نام و cr بدهید

برایش پسورد بخور
در Mailbox Quota، ظرفیت صندوق پستی خود را مشخص کنید.
برای ایجاد یک حساب کاربری، روی دکمه ایجاد حساب کلیک کنید. حساب ایمیل شما اکنون پیکربندی شده و آماده استفاده است.
مراحل ساخت ایمیل در دایرکت ادمین چگونه است؟
رویه ایجاد ایمیل در پنل دایرکت ادمین و سایر پنل ها مشابه با سی پنل است، با این تفاوت که ممکن است موقعیت برخی دکمه ها و مسیر دسترسی به طور قابل توجهی تغییر کند. برای کوتاه ماندن مطالب، خواندن این قسمت را به خواننده واگذار می کنیم.

فاکتوری حیاتی که باید هنگام ساخت ایمیل تجاری به خاطر بسپارید
برای داشتن آدرس ایمیل تجاری نیازی به وب سایت ندارید. علاوه بر این، برای صرفه جویی در هزینه در طراحی وب سایت، می توانید بدون داشتن وب سایت یک ایمیل شرکتی برای شرکت خود ایجاد کنید.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دامنه ثبت کنید، یک سرور کم هزینه دریافت کنید و با استفاده از کنترل پنل میزبان، هر تعداد صندوق ایمیل را که لازم است پیکربندی کنید. هنگام انتخاب هاست، به ویژگی ها و خدمات ارائه شده توسط سرور ایمیل آن توجه زیادی داشته باشید تا از سازگاری آنها با شغل شما اطمینان حاصل کنید.

صندوق ورودی را حذف کنید
وارد پنل مدیریت شوید و نماد مدیریت حساب ایمیل را پیدا کنید.
برای تضمین حذف ایمیل، روی دکمه Delete در جلوی نام حساب کاربری کلیک کنید و به سوال پنل پاسخ مثبت دهید.
روش دوم ایجاد یک آدرس ایمیل شرکتی است.
۲- از سرویس ایمیل تخصصی استفاده کنید.
شرکت های متعددی از خدمات ایمیل اختصاصی ارائه شده توسط ارائه دهندگان هاست استفاده می کنند. از جمله ویژگی های این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایجاد یک مکان ذخیره جداگانه برای خریدار حساب ایمیل را در نظر بگیرید.
با عضویت در سرورهای ایمیل قوی در سراسر جهان، ایمیل ها را به طور موثر مدیریت کنید.
استفاده از پلاگین های امنیتی تخصصی برای محافظت از داده ها و ایمیل های کاربر، مانند آنتی اسپم و…
کتاب تماس حرفه ای برای مدیریت آدرس ایمیل
قابلیت پاسخگویی خودکار به نامه ها
تایم سرور 99.99 درصد تضمین شده است.
علاوه بر این، چندین عامل اضافی وجود دارد که شرکت‌های میزبان در هنگام تعیین شادی مشتری ارزیابی می‌کنند.
رویکرد سوم ایجاد یک ایمیل تجاری است.
3- استفاده از خدمات مبتنی بر ابر
با گسترش فرهنگ رایانش ابری و نیاز به دسترسی مداوم و ایمن به اطلاعات، ارائه دهندگان خدمات اکنون ایمیل اختصاصی را در فضای ابری ارائه می دهند که مزایای زیر را ارائه می دهد:

ذخیره سازی داده ها در بسیاری از پلتفرم های سخت افزاری متمایز
استفاده از بسیاری از سرورهای ایمیل داخلی و خارجی به طور همزمان
افزایش حفاظت از داده های کاربر و محتوای ذخیره شده افزایش سرعت تبادل اطلاعات
چگونه به صندوق ورودی خود دسترسی پیدا کنید
برای رسیدن به پنجره دسترسی، http: /yourdomain.com/webmail را در نوار URL مرورگر خود تایپ کنید.
در پنجره ورود، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. این شما را به محیط دیگری می‌فرستد که در آنجا نماد نرم‌افزار مدیریت ایمیل را می‌بینید که اغلب سه است: هورد، مکعب گرد، نامه سنجاب.
در همین حال، نرم افزار RandCube بصری تر است.
برای دسترسی به پنل مدیریت ایمیل آدرس زیر را در نوار آدرس برخی از پنل ها وارد کنید.
/ yourdomain.com/roundcube http: / yourdomain.com/roundcube
اتصال Microsoft Outlook Email Client 1 برای شروع، نرم افزار Outlook را باز کرده و از منوی File روی گزینه “Add Account” کلیک کنید تا کادر زیر باز شود.

مرحله دوم اتصال ایمیل به Atlok است. گزینه “Manual Setup or other kinds” را در کادر به دست آمده انتخاب کرده و روی دکمه “Next” کلیک کنید.

مرحله دوم: اتصال Atlok به ایمیل 3. همانطور که مشاهده می شود، این بخش شامل سه امکان است. “POP or IMAP” را از منوی کشویی انتخاب کنید، سپس روی دکمه “Next” کلیک کنید.

پیکربندی ایمیل در Atlok مرحله 3 4 – اکنون اطلاعات مربوط به ایمیل دریافتی و سرور ایمیل را وارد کنید تا Outlook برای اتصال به ایمیل شما فعال شود.

خواندن ایمیل در مرحله چهارم Atloc
آدرس ایمیل حساب خود را وارد کنید.
نام داده شده شما نام صاحب ایمیل را انتخاب کرده و وارد کنید. این نام فقط در Outlook برای نشان دادن آدرس ایمیل استفاده می شود و شما می توانید هر نامی را که انتخاب کنید وارد کنید.
آدرس پست الکترونیکی آدرس ایمیل کاملی را که در حساب میزبانی خود ایجاد کرده اید وارد کنید. به عنوان مثال، info@matson.online
نوع حساب در این بخش گزینه “IMAP” را انتخاب کنید.
سرور ایمیل را برای دریافت و ارسال نامه پیکربندی کنید
سرور ایمیلی که پیام ها را دریافت می کند آدرس ایمیل سرور حساب خود را در این قسمت وارد کنید. برای مثال، mail.matson.online را وارد کنید. (البته، باید نام و پسوند دامنه خود را وارد کنید.)
سرور برای نامه های خروجی مانند قسمت قبل، آدرس ایمیل سرور حساب خود را در این ستون ارائه دهید. به عنوان مثال، نام دامنه mail.matson.online را وارد کنید (البته نام دامنه و پسوند خود را وارد کنید)
شناسه کاربری آدرس ایمیل کاملی را که در کنترل پنل سیستم میزبانی خود ایجاد کرده اید وارد کنید. به عنوان مثال، (info@matson.online).
رمز عبور رمز عبور ایمیل خود را وارد کنید. اگر گزینه “Remember Password” انتخاب شده باشد، پس از باز کردن مجدد، از شما خواسته نمی شود که آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

ing Outlook. البته، گزینه “نیاز به آرم با استفاده از احراز هویت امن رمز عبور” خاموش است.
5. پس از وارد کردن اطلاعات و اعمال تنظیمات فوق، دکمه “تنظیمات بیشتر” فعال می شود. روی آن کلیک کنید و سپس بر روی تب دوم، “Outgoing Server” همانطور که در زیر نشان داده شده است، گزینه های “سرور خروجی من (SMTP) به احراز هویت نیاز دارد” و “استفاده از تنظیمات مشابه با سرور ایمیل ورودی من” را فعال کنید.

مرحله پنجم پیکربندی Atloc ایمیل
شماره پورت برای سرورهای ایمیل 6. گزینه سوم، “Advanced” را انتخاب کنید و تنظیمات پورت مناسب را بر اساس اطلاعات به دست آمده از میزبان خود وارد کنید. میزبان شما یک ایمیل جداگانه با پیکربندی شماره پورت ورودی و خروجی سرور ایمیل برای شما ارسال کرده است.
هر دو گزینه را در حالت خودکار برای “استفاده از نوع اتصال رمزگذاری شده زیر” انتخاب کنید و سپس روی دکمه “OK” کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

مرحله ششم پیکربندی ایمیل Atlok

7. روی دکمه «ادامه» کلیک کنید.

مرحله 7: ایمیل در Atlok 8. نرم افزار Outlook سعی می کند از طریق صفحه باز شده با سرور شما صحبت کند و اگر همه چیز را به درستی پیکربندی کرده باشید و آدرس ایمیل و آدرس سرور را به درستی وارد کرده باشید، نرم افزار Outlook به ایمیل شما متصل می شود.

مشکل اتصال ایمیل Atloc را برطرف کرد.
اگر برنامه Outlook قادر به اتصال به سرور ایمیل نیست یا در فرآیند پیکربندی خطایی رخ می دهد، موارد زیر را بررسی کنید:

اطمینان حاصل کنید که از “نام کاربری” و “رمز عبور” درست استفاده می کنید. این ممکن است با تماس با کارکنان پشتیبانی شرکت میزبان انجام شود.

2- بررسی کنید که سرورهای ایمیل به درستی پیکربندی شده اند.

3- بررسی کنید که پورت های ارائه شده توسط ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) ممنوع نشده باشند. علاوه بر این، می توانید به صفحه ایجاد ایمیل در وب سایت میزبان خود بروید یا با بخش کمک شرکت میزبان تماس بگیرید.
علاوه بر این، می توانید از طریق این لینک به آموزش های متسون دسترسی پیدا کنید.

ما یک دوره منحصربفرد برای آموزش و استفاده از ایمیل شرکتی ایجاد کرده ایم و اکیداً به شما توصیه می کنیم قبل از تنظیم ایمیل تجاری خود آن را مشاهده کنید.

استفاده از تخفیف 20 درصدی دوره های آموزشی ماتسون را فراموش نکنید; به سادگی نظرات خود را در مورد مقالات و کالاها در پایین این پست ها ارسال کنید تا کد تخفیف را از طریق ایمیل دریافت کنید. (:

تصور کنید که شما صاحب خانه ای هستید که برای یک کار نقاشی به تعویق افتاده است.

منظور شما این بود که خودتان آن را نقاشی کنید ، اما در آخر اعتراف میکنید که باید شخصی را استخدام کنید تا این کار را انجام دهد .

شما به فروشگاه محلی خود می روید و یک تبلیغ “نیاز به نقاشی خانه درخواست میکنید ” و آن را در صفحه اعلانات عمومی ارسال می کنید.

روز بعد ، ایمیل خود را بررسی می کنید و می بینید که در حال حاضر 2 پاسخ برای تبلیغ خود دريافت کردید.

اولین چیزی که توجه می کنید آدرس ایمیل متقاضیان است. به نظر می رسد یکی از دیگری قابل اعتمادتر است ، بنابراین شما فقط به آن آدرس پاسخ می دهید. اما کدام یک بود؟

بیایید دریابیم

داشتن آدرس ایمیل مشاغل جزئی به نظر می رسد اما می تواند تأثیر بسزایی در تجارت شما بگذارد. به عنوان مثال ، با ایجاد ارتباطات ایمیلی به صورت حرفه ای و قانونی ، به افزایش اعتبار شرکت شما کمک می کند.

آدرس ایمیل شغلی همچنین باعث می شود ایمیل های شرکت شما سازگارتر باشد. وقتی تک تک کارمندان شما در آدرس های ایمیل خود از همان حوزه تجاری استفاده می کنند ، مشخص است که شما همه در یک تیم واحد و یکپارچه هستید.

ارتباط بین آدرس ایمیل مشاغل شما و دامنه وب سایت شما نیز می تواند باعث افزایش آگاهی از برند شود. هربار که شما و اعضای تیم خود به کسی نامه بزنید ، آدرس شما آنها را از شرکتی که نمایندگی می کنید یادآوری می کند.

حتی اگر تنها کارمند شغل خود باشید ، می توانید چندین آدرس اینترنتی ایجاد کنید که ارتباطات تجاری مختلفی را در اختیار شما قرار دهد: info@antoniopainting.com ، sales@antoniopainting.com

اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب دیگر

افزایش تاثیر بک لینک
سئو سایت

افزایش تاثیر بک لینک 2024

افزایش تاثیر بک لینک ارزش واقعی بک لینک ما بر ماهیت بک لینک ها، تاثیر آن ها بر سئو و جریمه های گوگل برای لینک

آموزش سئو

آموزش سئو برای مبتدیان – نحوه عملکرد موتور های جستجو

در این آموزش سئو مبتدی، به معرفی نحوه عملکرد موتورهای جستجو می پردازیم و مفاهیم کراول گوگل، ایندکس صفحات در گوگل و مفهوم رتبه بندی در موتور جستجو را برای شما عزیزان مطرح میکنیم. پیشنهاد میکنیم در صورتی که با مفاهیم سئو سایت آشنایی ندارید، حتما این مقالات را بخوانید: آموزش سئو برای مبتدیان – …