دیجیتال مارکتینگ به سبک حرفه ای | مستر وب سئو

تحلیل وب سایت

بازاریابی آنلاین سریعترین روش تبلیغات برای آموزش ، تبلیغ و یا بازاریابی یک محصول و خدمات است. و اگر یک وب سایت برای محصولات یا خدمات خود دارید ، پس باید به خاطر تبلیغ کالاهای خود محبوبیت خود را افزایش دهید. اگر زمان کمتری برای انجام این کار دارید ، باید از برخی ابزارهای بازاریابی وب برای سریعتر پردازش استفاده کنید.

ارتقاء موتورهای جستجوگر مانند گوگل ، بینگ ، یاهو و غیره و سایت های شبکه های اجتماعی مطمئناً در مدت زمان کوتاه باعث افزایش دید محصول می شود. اما برای تجزیه و تحلیل و تقویت روند کار باید از برخی ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) استفاده کنید.

1. ابزار Google Analytics:

این ابزار قدرتمند تجزیه و تحلیل به صورت رایگان از Google قابل دسترس است. می توانید گزارشهای مفصلی درباره ترافیک وبلاگ یا وب سایت ، کلمات کلیدی ، بازدید کنندگان ، صفحات فرود ، نرخ کلیک ، زمان در سایت و موارد دیگر ایجاد کنید. Google Analytics محبوب ترین ابزار تجزیه و تحلیل SEO با طیف گسترده ای از ویژگی ها و گزینه ها است.

2. ابزار Google AdWords:

یکی دیگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی شیک و قوی از Google. این ابزار SEO بهترین کلمات کلیدی جستجو شده را در نتایج موتور جستجوی Google پیدا می کند. کلمات کلیدی را می توان به سه روش ممکن فیلتر کرد – Broad, Exact and Phrase matches. همچنین می توانید کلمات کلیدی مربوط به یک وب سایت خاص را بدست آورید. کلمات کلیدی (های) خاص مورد نظر خود را وارد کرده و از کلمات کلیدی گزارش بازدید ماهانه آن ها استفاده کنید.

3. SEOQuake:

SEOQuake یک افزودنی یا افزونه برای مرورگرهای اینترنتی مانند Mozilla Firefox و Google Chrome است. این محبوب ترین پسوند مرورگر برای تجزیه و تحلیل وب سایت است. با استفاده از این ابزار می توانید موراد زیر را پیداکنید. پیوندهای ورودی و خروجی ، صفحات فهرست بندی شده ، ویژگی های nofollow ، رتبه صفحه و موارد دیگر یک صفحه وب خاص.

4. BacklinkWatch:

این یک چک لاین بک لینک رایگان و پیشرفته است که جزئیاتی از قبیل شماره بک لینک ، Google PageRank و ویژگی Nofollow را تولید می کند. BacklinkWatch داده های Yahoo! صفحه وب را فهرست کرده و آنالیز می کند.

5. SEMRush:

این یکی دیگر از ابزارهای آنالیز آنلاین است که کلمات کلیدی و پیوندهای رقبا را در نتایج جستجوی Google و ارگانیک و پرداخت شده ارائه می دهد. این ابزار توسط شرکت SEO Quake ساخته شده است. دو روش برای تجزیه و تحلیل رقبا وجود دارد – Free و Pro. کاربر رایگان فقط برخی از کلمات کلیدی و آدرس اصلی سایت شما را دریافت می کند. اما کاربر SEMRush Pro گزارش مفصلی از حدود 300 پرس و جو در روز و 10،000 نتیجه در روز گزارش می دهد. شما حتی می توانید گزارش را در پرونده های Excel و CSV بارگیری کنید.

6. iBusinessPromoter (IBP):

IBP بهترین و بهترین نرم افزار SEO است که امروز با مجموعه ای از ابزارهای آنالیز برای ارتقاء و بهینه سازی وب سایت ، تاکتیک های موتور جستجو و پیگیری نتایج بازاریابی اینترنتی و فعالیت های SEO شما موجود است.

همچنین می توانید پیوندهایی را به همه موتورهای مهم جستجو ، دایرکتوری ها ، رسانه های اجتماعی و سایت های شبکه ارسال کنید.

اما گروه ما از ابزار های پولی برای تجزیه و تحلیل وب سایت ها استفاده میکنه که لیست این ابزار ها در زیر آورده شده است .

 

✅ keywordtool
✅ ahrefs
✅ moz pro
✅ Semrush
✅ Alexa
✅ Woorank