دیجیتال مارکتینگ به سبک حرفه ای | مستر وب سئو

آنچه در مورد خدمات بهینه سازی موتور جستجو محلی باید بدانید

آنچه در مورد خدمات بهینه سازی موتور جستجو محلی باید بدانید

آنهایی که تصمیم به انجام بهینه سازی موتور جستجوگر خود در خانه گرفتند ، به زودی دریافتند که به زمان و تمرکز زیادی نیاز دارد ، و این باعث می شود منابع ارزشمند آنها تخلیه شود.

افرادی که از آژانس های بازاریابی اینترنتی استفاده می کردند ، به زودی شاهد بازگشت سرمایه خود بودند.

سپس گوگل به عنوان یک شوخی نامطبوع در ژوئیه سال 2014 بروزرسانی Pigeon خود را معرفی کرد ، که بهینه سازی موتور جستجو حتی پیچیده تر از گذشته نیز بود. به روزرسانی جدید برای راحت تر کردن جستجوهای آنلاین برای کاربران تلفن همراه که در جستجوی یک محصول یا خدمات خاص هستند ، ایجاد شده است. با فعال بودن موقعیت مکانی خود ، Google اکنون قادر است ابتدا نتایج مناسب خود را در منطقه محلی خود ارائه دهد ، این بدان معنی است که شرکت ها مجبور شده اند محلی را در خدمات بهینه سازی موتور جستجو خود قرار دهند تا از اولین بار مشاهده شوند و به مخاطبان محلی خود برسند. با سهولت و راحتی.

بیایید بپذیریم که SEO بسیار پیچیده است و زمان زیادی را می طلبد ، به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها از خدمات متخصصان بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند ، به طوری که آنها منابع ارزشمند خود را برای سایر کارهای مهم درون شرکت آزاد می کنند. در مورد بهینه سازی موتور جستجوی محلی و اطمینان از اینکه خدماتی که برای آن پرداخت می کنید ، این موارد را باید بدانید و انجام دهید:

نخست این است که از داشتن فهرست کسب و کار من در Google اطمینان حاصل کنید. این ضروری است ، شما با این مجموعه ساده که چند دقیقه طول می کشد مستقیماً به یکی از موتورهای جستجوگر برتر می روید.

شما باید اطمینان حاصل کنید که هر بخش با جزئیات کامل شده است و اطمینان حاصل کنید که آدرس و اطلاعات تماس شما دقیق است ، به Google این امکان را می دهد تا بدون تأخیر مکان شما را شناسایی کند تا بتواند صفحه شما را ترور کند و شما را در نتیجه جستجوی مشتریان بالقوه قرار دهد.

در مرحله بعد باید اطمینان حاصل کنید که شرکت شما برای مثال در همه سایتهای برتر فهرست آنلاین ، مانند Yelp ذکر شده است.

مجدداً باید اطمینان حاصل شود که هر بخش با جزئیات کامل شده است ، و این باعث می شود موتورهای جستجو شرکت خود را بر اساس موقعیت مکانی مشخص کنند و سپس براساس آن رتبه بندی کنند. این به شما کمک می کند تا مخاطبان گسترده تری در منطقه محلی خود داشته باشید ، و از پیشرفت دید خود در پیشرفت رو به جلو اطمینان حاصل کنید.

از اینجا شما باید مشتریان خود را وادار به بررسی آنلاین در مورد محصولات و خدمات یا توصیفاتی کنید که می توانید به وب سایت خود اضافه کنید. بررسی ها روشی فوق العاده برای توجه آنلاین به نتایج موتور جستجوی محلی شما هستند. با متخصص SEO خود صحبت کنید تا بهترین روش برای انجام این کار را مشخص کنید.

این می تواند چیزی ساده باشد به عنوان وقتی مشتری از وب سایت شما خریداری می کند ، آنها چند روز بعد ایمیلی دریافت می کنند و از آنها می خواهند سرویس شما را رتبه بندی کنند یا از آنها می خواهند براساس تجربه خود یک بررسی ارائه دهند.

بخش بسیار مهمی از بهینه سازی موتور جستجو محلی این است که آدرس و مکان خود را در وب سایت خود درج کنید.

حال ممکن است این کاملاً واضح به نظر برسد و شما قبلاً فکر می کنید که این مورد را در صفحه تماس خود دارید ، اما برای اطمینان از رتبه بندی هر یک از صفحات ، می خواهید موقعیت مکانی ما را در هر یک از صفحات وب خود وارد کنید برای بهترین نتیجه.

پیوندها بخش بسیار مهمی از خدمات بهینه سازی موتور جستجوی محلی شما هستند. ایجاد لینک به شما کمک می کند تا به مخاطبان خود برسید و دید خود را با موتورهای جستجو بهبود می بخشید.

شما می خواهید پیوندهایی با کیفیت بالا از منابع معتبری که مربوط به صنعت شما هستند ، آنها باید مکان را برای برآورده کردن الزامات بروزرسانی Pigeon قرار دهند.

Source by Michael Dawson

اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب دیگر

آموزش سئو

آموزش سئو برای مبتدیان – نحوه عملکرد موتور های جستجو

در این آموزش سئو مبتدی، به معرفی نحوه عملکرد موتورهای جستجو می پردازیم و مفاهیم کراول گوگل، ایندکس صفحات در گوگل و مفهوم رتبه بندی در موتور جستجو را برای شما عزیزان مطرح میکنیم. پیشنهاد میکنیم در صورتی که با مفاهیم سئو سایت آشنایی ندارید، حتما این مقالات را بخوانید: آموزش سئو برای مبتدیان – …

سئو خارجی چیست
سئو سایت

سئو خارجی چیست

منظور از سئو خارجی چیست و چرا مهم‌ترین نوع سئو است. تولیدکنندگان محتوا که محتوای سایت را توسعه می دهد، هیچ شناختی از سئو ندارد