دیجیتال مارکتینگ به سبک حرفه ای | مستر وب سئو

بهینه سازی موتور جستجو – پنج روش برای افزایش بهینه سازی موتور جستجو

پنج روش برای افزایش بهینه سازی موتور جستجو

هنگامی که وب سایت دارید ، تنها چیزی که باید در صورت زنده ماندن داشته باشید ، ترافیک است و بهترین ترافیکی که می توانید داشته باشید ، ترافیک طبیعی است.

دو دلیل این امر این است که شما بازدید سایت خود را هدف قرار داده اید و هزینه ای برای بازدیدکننده پرداخت نشده است.

با این حال ممکن است دشوار باشد که وب سایت خود را در بالای نتایج جستجو با کلمات کلیدی خود مشاهده کنید.

در اینجا پنج نکته برای بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد که می توانید با ارتقا رتبه بندی خود از وب سایت خود بازدید کنید.

برچسب های متا

هنگام نوشتن برچسب های Meta (برچسب عنوان و برچسب توضیحات) ، باید کلمات کلیدی را در آنها قرار دهید ، معمولاً نزدیک به آغاز و بیش از یک بار. اطمینان حاصل کنید که از این کلمات کلیدی استفاده می کنید زیرا موتورهای جستجو از برجستگی ، تراکم و وزن آن برای تعیین رتبه وب سایت استفاده می کنند.

– برجستگی کلمه کلیدی به این معنی است که شما از کلمه کلیدی خود چه زود استفاده می کنید.

تراکم کلمه کلیدی نسبی است که در آن از کلمه کلیدی در میان کلمات دیگر استفاده می شود

وزن کلمه کلیدی چند بار است که شما از یک کلمه کلیدی و / یا عبارت در صفحه استفاده می کنید.

هنگامی که در مورد بهینه سازی موتور جستجو صحبت می کنید ، اطمینان حاصل کنید که موارد مربوط به کلمات کلیدی را رعایت نمی کنید و از استفاده از کلماتی مانند “یا” ، “” و “و” خودداری کنید.

پیوندهای ناوبری را در سمت راست یا پایین داشته باشید ، هرگز از صفحه خارج نشوید

آیا می دانید موتورهای جستجو وب سایت شما را از بالا به پایین به پایین راست می خوانند؟ هنگامی که شما در مورد سئو صحبت می کنید ، موتورهای جستجو به طور معمول 100 کلمه اول صفحه را ترجیح می دهند ، بنابراین نمی خواهید javascript یا پیوندهای ناوبری باشند. مطمئن شوید که کلمات کلیدی شما نیز در برچسب های عنوان هستند.

برچسب های Alt را روی تصاویر خود داشته باشید

هنگام انجام بهینه سازی وب سایت ، به یاد داشته باشید که عنکبوت های موتور جستجو قادر به خواندن تصاویر و تصاویر نیستند. عنکبوت ها فقط با خواندن برچسب alt خود می توانند بدانند که تصویر / تصویر شما چیست. کلمات کلیدی را در خط HTML قرار دهید تا بتوانید وزن و تراکم کلمات کلیدی وب سایت خود را بهبود ببخشید.

کلمات کلیدی را در پایین صفحه قرار دهید

هنگامی که شما در مورد سئو و وب سایت صحبت می کنید ، باید به یاد داشته باشید که عنکبوت ها نگاهی به کلمات ابتدا و انتهای متن می اندازند و اولویت بیشتری به آنها می دهند. هنگامی که مشغول نوشتن مقاله هستید ، از کلمات کلیدی باید به طور برجسته در این زمینه ها استفاده شود. اگر می خواهید موتور جستجوی بالایی داشته باشید ، javascript یا پیوندهای ناوبری را در پایین صفحه قرار ندهید. روش دیگر بهینه سازی موتور جستجو قرار دادن کلمات کلیدی پس از تاریخ حق چاپ صفحه شما است.

متن های لنگر

پیوند لنگر چیست؟ این متن پیوند دهنده واقعی در یک وب سایت است. این همان چیزی است که یک بازدید کننده روی آن کلیک می کند تا آنها را به صفحه مورد نظر خود برساند. داشتن لینک های زیادی که به وب سایت شما مربوط می شود می تواند تأثیر بسزایی در رتبه بندی SEO شما بگذارد. اطمینان حاصل کنید که متن لنگر شما شامل کلمات کلیدی / عبارات است.

ممکن است فکر کنید دستیابی به سئو موثر دشوار است. با این حال ، با این پنج نکته می توانید به راحتی در رتبه بندی موتور جستجوی خود تأثیر بگذارید.

Source by Dr Ron Marek

اشتراک بگذارید :

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب دیگر

افزایش تاثیر بک لینک
سئو سایت

افزایش تاثیر بک لینک 2024

افزایش تاثیر بک لینک ارزش واقعی بک لینک ما بر ماهیت بک لینک ها، تاثیر آن ها بر سئو و جریمه های گوگل برای لینک

آموزش سئو

آموزش سئو برای مبتدیان – نحوه عملکرد موتور های جستجو

در این آموزش سئو مبتدی، به معرفی نحوه عملکرد موتورهای جستجو می پردازیم و مفاهیم کراول گوگل، ایندکس صفحات در گوگل و مفهوم رتبه بندی در موتور جستجو را برای شما عزیزان مطرح میکنیم. پیشنهاد میکنیم در صورتی که با مفاهیم سئو سایت آشنایی ندارید، حتما این مقالات را بخوانید: آموزش سئو برای مبتدیان – …