دیجیتال مارکتینگ به سبک حرفه ای | مستر وب سئو

سئو سایت و بازاریابی وابسته

بعضی ها فکر میکنند که سئو سایت بخشی از بازاریابی اینترنتی نیست !؟

واقعا بعضی موقع آدم میخواد سرش رو بکوبه به دیوار ! 🙂

دلیل اصلی بسیاری از شرکت های تبلیغاتی که دوست ندارند به سئو سایت توجه کنند این است که آنها سئو را کاملاً درک نمی کنند و چگونگی اجرای یک کمپین سئو موفق را نمیدانند. آنها به جای اعتراف نکردن به دانش خود ، دوست دارند به روشهای بازاریابی اینترنتی که بهتر بلدند بپردازند

یک مطالعه فعلی مارکتینک شرپا نشان می دهد که بر روی 20 درصد از موقعیت های برتر ارگانیک کلیک می شود و 10 درصد از هم بر روی موقعیت های تبلیغاتی پولی که در بالا قرار میگیرند کلیک می شود. با این حال ، اگر سایت شما دارای یک موقعیت ارگانیک برتر همراه با یک موقعیت تبلیغی ادوردز گوگل است ، منجر به 60٪ کلیک برای سایت شما می شود. این یک وضعیت منحصر به فرد است: 10 + 20 = 60.

درک کافی سئو سایت در بازاریابی وابسته یک اشتباه بزرگ است. با داشتن یک وب سایت وابسته خوب و کاربر پسند ، هزینه های تبلیغات می تواند کاهش یابد.

وظیفه یک برنامه سئو سایت وابسته به مشتری برای تهیه مطالب کاملاً منحصر به فرد است که بتوان از آن استفاده کرد . علاوه بر این ،همه باید از این مزایا بهره مند شوند: مشتریان ، سایت ، بازاریابان وابسته.

برنامه های بازاریابی جستجوگرها و سئو سایت

مدیریت شرکت های وابسته واقعاً یکی از مؤلفه های اصلی برنامه بازاریابی و سئو سایت است. بسیاری از شرکت ها ، مدیریت شرکت های وابسته را بعنوان یک تأخیر ، غالباً در قبال مانع شرکت می دانند.

به عنوان بخشی از برنامه سئو سایت با جستجوی بازاریابی وابسته به اینترنت ، شرکت ها باید اهمیت ارائه محتوای کاملاً منحصر به فرد را علاوه بر مطالب شرکت توضیح دهند. به عنوان مثال ، معماری اطلاعات مؤثر قطعاً یک عنصر بسیار مهم سئو سایت است. روش هایی وجود دارد که بازاریاب های وابسته می توانند اطلاعاتی را که برتر از نحوه سازماندهی سایت شرکت ها است ، گروه بندی و طبقه بندی کنند؟ برخی از کالاها در بازارهای منطقه ای نسبت به سایر موارد به فروش می رسند. به احتمال زیاد سایت وابسته به دلیل منطقه خود می تواند در بهترین خرده فروشان متمرکز شود.

من دیده ام که ارتباط متقابل سایت های وابسته منطقه ای (داخلی ، اتصال صفحه به صفحه) براساس منطقه متفاوت است. با نشان دادن یک ساختار متمایز به هم پیوند متقابل ، بازاریابان وابسته اطلاعات منحصر به فرد نسبت به موتورهای جستجوگر تجاری با رایحه 100٪ کاربر پسند را برای مشتریان ارائه می دهند.

علاوه بر این ، یک بخش سؤالات متداول ، پشتیبانی مشتری یا بخش کمک ممکن است برای هر سایت وابسته بی نظیر باشد. بسیاری از بازاریابان وابسته مستقیماً با مشتری کار می کنند. چه مشتریانی را که اغلب اوقات در افراد مختلف سؤال می کنند چیست؟ دریافت این سؤالات و همچنین راه حلهای آنها در بخش FAQ ، پشتیبانی مشتری یا بخش راهنما محتوا کاملاً بی نظیری را برای مشتریان و موتورهای جستجو مانند Google فراهم می کند.

سرانجام ، در بین بزرگترین اشتباهاتی که من با سایت ها و شرکت های اینترنتی وابسته مشاهده می کنم ، مجبور کردن بازاریاب های وابسته برای استفاده از جمله بندی دقیق کاتالوگ چاپ است. همیشه با یک سایت اینترنتی کار نمی کند. از آنجا که بازاریاب های وابسته غالباً مشتری های خود را خیلی خوب می شناسند ، آنها باید بدون تغییر در پیام مارک تجاری شرکت ، توانایی تغییر توضیحات محصول را داشته باشند.

نتیجه نهایی؟ سایت های وابسته به دلیل تکراری بودن مطالب از نتایج موتور جستجو سیر نمی شوند ، و مشتری ها آنچه را که می خواهند سریع و ساده پیدا کنند پیدا می کنند.

در نتیجه می توانم بگویم که با وجود این واقعیت است که ایمیل ناخواسته بازاریابی اینترنتی مشکلی بزرگ برای موتورهای جستجوگر تجاری اینترنتی است ، اما موتورهای جستجوگر اینترنتی می خواهند نتایج جستجوی محتوای وابسته (اعم از پولی و ارگانیک) را به ویژه در صورت محتوا درج کنند. و سازماندهی محتوا بی نظیر است. مشتریان از محتوائی که برای نیازهای شخصی خود سفارشی می شوند قدردانی می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو سایت و بازاریابی با ما در ارتباط باشید.

 

 

اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب دیگر

افزایش تاثیر بک لینک
سئو سایت

افزایش تاثیر بک لینک 2024

افزایش تاثیر بک لینک ارزش واقعی بک لینک ما بر ماهیت بک لینک ها، تاثیر آن ها بر سئو و جریمه های گوگل برای لینک

آموزش سئو

آموزش سئو برای مبتدیان – نحوه عملکرد موتور های جستجو

در این آموزش سئو مبتدی، به معرفی نحوه عملکرد موتورهای جستجو می پردازیم و مفاهیم کراول گوگل، ایندکس صفحات در گوگل و مفهوم رتبه بندی در موتور جستجو را برای شما عزیزان مطرح میکنیم. پیشنهاد میکنیم در صورتی که با مفاهیم سئو سایت آشنایی ندارید، حتما این مقالات را بخوانید: آموزش سئو برای مبتدیان – …