دیجیتال مارکتینگ به سبک حرفه ای | مستر وب سئو

جوانب مثبت و منفی لینک سازی

جوانب مثبت و منفی لینک سازی

به دلیل به روزرسانی های الگوریتم های پنگوئن و پاندا ، چندین باور فرو ریختند .

متخصصان سئو معتقد بودند كه “بکلینک سازی در حال مرگ است …” و اين يك نگرانی عظيم بود – آن را به آسانی بیان كنید. با این حال ، با گذشت زمان ٫ وب مسترها و حرفه ای های SEO به طور یکسان با این تغییر سازگار شدند ، ترس در مورد ایجاد لینک برای بهینه سازی موتور جستجوگر از بین رفت. در حقیقت ، واکنش اولیه کمی اغراق آمیز بود.

بک لینک سازی همچنان ادامه دارد و باید ادامه یابد ، زیرا این یک جنبه اساسی بهینه سازی موتور جستجو است. همه موتورهای جستجو توسط پیوندها هدایت می شوند.

با این گفته ، ما باید با کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد لینک ، که به نظر شما فوق العاده مفید و آموزنده است ، برویم.

تصورات غلط در مورد ایجاد لینک که باید بلافاصله نادیده گرفته شود

– پیوندهایی ایجاد کنید و مطمئن شوید که محتوای شما شگفت انگیز است. این به دور از حقیقت نیست … در حقیقت ، حتی مت کاتس گوگل نیز گفت “پیوندها هنوز بهترین راهی هستند که ما پیدا کرده ایم تا دریابیم که شخص چقدر مهم است …”

این بیانیه از سرپرست تیم اسپم وب گوگل گرفته شده است. مردی که به روزرسانی های پنگوئن و پاندا را منتشر کرد.

بنابراین برای شروع کار ، شاید اکنون همه ما فقط بتوانیم استراحت کنیم و دوباره نفس بکشیم؟ شاید…

می بینید ، اگرچه بک لینک به عنوان یک جنبه اساسی سئو باقی مانده است و همچنین ، یکی از بهترین روش هایی که موتورهای جستجو برای رتبه بندی و فهرست بندی محتوا از آن استفاده می کنند – روش قدیمی پیوند در حال حاضر در گذشته است. آن روزها می گذرد!

Google اکنون انواع خاصی از روش ها و استراتژی های ساخت پیوند را هدف قرار داده است. این استراتژی های خاص مواردی است که باید از طریق وب مسترها و سئو حرفه ای ها اجتناب شود و یا الگوریتم و مجازات های دستی را به خطر بیندازید ، که گوگل در هر زمان معینی قدرت آن را دارد.

مواردی که هنگام برگشت به لینک باید از آن جلوگیری کنید

اهداف و امیدهای گوگل با اجرای پنگوئن و پاندا ، خلاص شدن از شر لینک پیوندهای ناخواسته و مشکوک بود. همه اینها بود. به طور خلاصه ، از خود دور شوید و از ترفندهای بک لینک سازی “تعمیر سریع” استفاده نکنید. برای مدت زمان بسیار طولانی ، صاحبان وب سایت و وب مسترها برای تبادل لینک با سایر وب سایت ها برای افزایش صفحات صفحه ، وقت و هزینه زیادی سرمایه گذاری کردند.

با این حال ، این روش های ایجاد لینک هیچ ارزشی برای کاربران ارائه نمیکرد. وجود آنها فقط ایجاد هر چه بیشتر پیوندها از نظر انسانی و فریب الگوریتم های موتور جستجو برای پیشبرد رتبه بندی صفحه وب سایت بود. اینها انواع روش های ایجاد لینک هستند که گوگل از آن دلسرد می شود و اکنون با اجرای پنگوئن اگر این استراتژی های ایجاد لینک غیر اخلاقی توسط هر کسی استفاده شود ، به شما مجازات بسیار سنگینی برای چنین کارهایی داده می شود.

از تاکتیک های بکلینک سازی زیر استفاده نکنید:

1. صلیب اتصال یا تبادل لینک با سایر صفحات وب با هدف واحد ایجاد درخت پیوند برای افزایش رتبه صفحه … این نوع از تاکتیکی است که باید تحت تزریق کشنده قرار گیرد. این کار را نکن!

2. قرار دادن پیوندها به وب سایت در دایرکتوری های با ارزش پایین توصیه نمی شود ، زیرا اکثر این فهرست های آنلاین خوب نیستند. شما می توانید تفاوت بین دایرکتوری های آنلاین کم ارزش و فهرست های واقعاً خوب را بگویید. اطمینان حاصل کنید که آنها قابل استفاده و مربوط به تجارت ، صنعت و / یا حرفه شما هستند.

3. وبلاگ نویسی مهمان یا ارسال مهمان با تنها هدف درج کلمه کلیدی ، پیوندهای پر شده در بدنه محتوا نیز وجود دارد ، NO بزرگ ، خیر! همانطور که در بالا ذکر شد ، شما می دانید که وبلاگ های با ارزش بالا مبتنی بر اقتدار دامنه یا سهام اجتماعی هستند.

در زیر نکات ارزشمندی را برای ایجاد لینک مشاهده کنید …

4 نکته در مورد استراتژی های ایجاد لینک ایمن و موثر

اکنون که ما تاکتیک های غیر اخلاقی ایجاد کرده ایم ، و اینکه آنها واقعاً توسط گوگل مورد هدف قرار گرفته اند – ما آماده هستیم تا به آنچه که همه ما باید واقعاً توجه کنیم متمرکز شویم – که چهار اصول اساسی لینک سازی هستند ، که پیوند شما را ایجاد می کنند. تلاش های بی ارزش و ارزشمند و موفقیت آمیز کمپین های SEO شما!

ستاره ای ، محتوای با کیفیت. بارها گفته شده است ، اما یک بار دیگر میگم که ضرری نداره … ایجاد محتوا با کیفیت بالا بسیار مهم است! محتوای با کیفیت بالا ارزش کاربران آنلاین را فراهم می کند. بنابراین ، شما به طور طبیعی / ارگانیک با کیفیت ، پیوندهای دوستانه و تأیید شده Google به دست می آورید. علاوه بر این ، این امر همچنین باعث ایجاد “درآمد لینک” می شود. اگر محتوای با کیفیت و جذاب را دنبال کنید – در نهایت ، وب سایت شما شناخته می شود و بکلینک پیوند شما به حالت خودکار ارزش پیدا میکند.

پیوندها را قابل اجرا / مرتبط نگه دارید. Google برای ارتباط ماندن روی پیوندهای ورودی و خروجی شما حساب می کند. به عنوان مثال ، پیوندها باید با سایر صفحات وب که ارتباط ارگانیک و مستقیمی با تجارت ، صنعت و / یا حرفه تجاری شما دارند ، مرتبط باشند. مثال: اگر وب سایتی دارید که خدمات تمیز کننده و حرفه ای را ارائه می دهد و آن را به وسیله وب سایت با تجهیزات تمیز کردن حرفه ای پیوند می دهد – این امر باعث می شود که Google به جای پیوند دادن به پرواز در شب ، یک شرکت تجهیزات پزشکی باشد.

کمتر بیشتر است با روش های جدید ایجاد لینک – کمتر قطعاً بیشتر است! استفاده از چند لینک فقط از تعداد کمی وب سایتهای با کیفیت بسیار با ارزش تر از استفاده از تعداد زیادی پیوند از وب سایتهای با کیفیت پایین ، اسپم و مشکوک است. کیفیت در کمیت در سفر در پیوند پیروز خواهد بود. هنگام جستجوی وب سایتهای با کیفیت ، روی پیوندهای عمیق متمرکز شوید.

سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی. شبکه های رسانه های اجتماعی و / یا بسترهای نرم افزاری از گذشته اهمیت بیشتری دارند. اگرچه ، اشتراک یا لایک های فیس بوک به عنوان پیوند درک نمی شوند – با این وجود ، راهی عالی برای انتشار پیام شما ارائه می دهند. علاوه بر این ، باعث افزایش دیداری برند شما می شود و کاربران را به وب سایت شما می آورد. محتوا ، که از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود ، به طور ارگانیکی باعث افزایش و افزایش دید وب سایت می شود. توصیه می شود از ابزارهایی مانند – HootSuite یا Buffer استفاده کنید ، تا بتوانید پست های رسانه های اجتماعی را از قبل تنظیم کنید.

همانطور که می دانید دنیای سئو در حال تغییر و تحول است و اگرچه ، گاهی اوقات ممکن است بسیار زیاد شود – وظیفه این است که متخصصان سئو با این تغییرات سازگار شوند ، به گونه ای که وب سایت شما همچنان جاری باشد و حتی موفق تر و مثمرتر شود. بنابراین ، هنگامی که افرادی را می شنوید که می گویند ایجاد لینک از بین رفته است – بدانید که این یک تصور غلط مطلق است و ساخت لینک همچنان جنبه ارزشمندی در شیوه های سئو دارد.

Priya Navani

اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب دیگر

آموزش سئو

آموزش سئو برای مبتدیان – نحوه عملکرد موتور های جستجو

در این آموزش سئو مبتدی، به معرفی نحوه عملکرد موتورهای جستجو می پردازیم و مفاهیم کراول گوگل، ایندکس صفحات در گوگل و مفهوم رتبه بندی در موتور جستجو را برای شما عزیزان مطرح میکنیم. پیشنهاد میکنیم در صورتی که با مفاهیم سئو سایت آشنایی ندارید، حتما این مقالات را بخوانید: آموزش سئو برای مبتدیان – …

سئو خارجی چیست
سئو سایت

سئو خارجی چیست

منظور از سئو خارجی چیست و چرا مهم‌ترین نوع سئو است. تولیدکنندگان محتوا که محتوای سایت را توسعه می دهد، هیچ شناختی از سئو ندارد